اولین خبر طلاق فوتبالی در سال 2013، خبر جدایی بکام هلندی بود.

گل؛ رافائل فان در فارت، ستاره سابق تیم های رئال مادرید و تاتنهام هاتسپرز و سیلوی، همسر هلندی او از هم جدا شدند و این خبر را همراه با خبر جدایی دختر مارادونا از سرخیو آگوئرو می توان اولین خبرهای طلاق فوتبالی در سال 2013 دانست.

روز 4شنبه این خبر منتشر شد و در روز 5شنبه توضیحات تکمیلی منتشر و مشخص شد که رافائل به دلیل کتک زدن همسرش دلیل اصلی این جدایی بود.

طبق گزارش منتشره در دیلی میل، این ستاره هلندی در جشن کریسمس و در یک میهمانی خصوصی ، همسرش را به باد کتک گرفت و میهمانان هم از این رفتار به شدت متعجب شده بودند. حالا رافائل با کاروان هامبورگ برای سپری کردن اردوی زمستانی به ابوظبی سفر کرده و این اردو، اردوی مهمی برای او به حساب می آید؛ چرا که اخیرا از بند مصدومیت عضلانی رها شده بود و حالا باید خودش را برای بازی روز 19 ژآنویه تیمش مقابل نورنبرگ آماده کند. و سیلوی فان در فارت فعلا درهامبورگ است . او برای دیدار با دوست قدیمی اش سابیا بولهروز، همسر خالد بولهروز، با یک عینک آفتابی بزرگ به خیابان رفت.این درحالی است که چند روز قبل از آغاز سال نوی میلادی عکسی از سابیا درکنار رافائل و سیلوی فان در فارت روی شبکه توئیتر قرار گرفته بود.

فعلا سیلوی مسئولیت مراقبت از دامیان پسرشان را برعهده دارد؛ چرا که رافائل تا دهم ژانویه در ابوظبی خواهد بود.

دراین میان، اعضای کادر فنی باشگاه هامبورگ حمایتشان را از رافائل فان در فارت اعلام کرده اند.فرانک آرنسن یکی از مدیران این باشگاه در صحبت هایی به روزنامه بیلد گفته:« ما از رافا حمایت می کنیم؛ از او مراقبت می کنیم و به او زمان می دهیم. رافا فوتبال را دوست دارد و این به او کمک می کند.رافا شخصیت خیلی قوی ای دارد. او قطعا به روزهای اوج فوتبالی اش بازمی گردد . من اینجا هستم  تا او هر زمانی که به من نیاز دارد، درکنارش باشم.»

خود رافا فان درفارت در مورد این درگیری گفت:« کار خیلی احمقانه ای کردم. واقعا احمقم…واقعا متاسفم این اتفاق نباید هیچ وقت رخ می داد.»

 سیلوی هم در صحبت هایی گفته:« من رافائل را بخشیده ام.» ولی بعد از این صحبت ها بود که خبر جدایی این زوج جوان که خیلی ها آنها را بکام هلند می نامند، منتشر شد. این خبر تنها یک هفته بعد از جشن کریسمس که این دو در کنار هم و درکنار درخت کریسمس عکس یادگاری گرفتند و عکس را در صفحه توئیتر قرار دادند. جالب اینجاست که یکی از دلایل جدایی رافائل فان درفارت از تاتنهام در تابستان گذشته و بازگشتش به هامبورگ، همسرش بود که مجری برنامه ای در آلمان بود

فان درفارت در ادامه صحبت هایش گفت:« من واقعا ناراحتم که از هم جدا شده ایم. سیلوی و من هر یک به تنهایی باید پاسخگوی سوالات باشیم. ازدواج ما راه به جایی نبرد.»

از سوی دیگر سیلوی هم دراین باره گفت:« متاسفانه این جدایی تدریجا رقم خورد. این یک پروسه تدریجی بود که متوقف کردنش کار آسانی نبود. شاید عجیب به نظر برسد ولی ما همدیگر را دوست داریم و به هم احترام می گذاریم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)