نمایش های درخشان فالکائو در یک سال اخیر موجب شد تا باشگاه های زیادی از جمله رئال مادرید برای خرید او ابراز علاقه کنند.

گل؛ انریکه سره سو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، شایعات اخیر در مورد پیوستن رادامل فالکائو به رئال مادرید را رد کرد.

نمایش های درخشان فالکائو در یک سال اخیر موجب شد تا باشگاه های زیادی از جمله رئال مادرید برای خرید او ابراز علاقه کنند.

با این وجود، سره سو اعلام کرد که هیچ احتمالی برای جدایی این ستاره کلمبیایی از اتلتیکو در بازار نقل و انتقالات ژانویه وجود ندارد.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" می خواهم بگویم که اشتباه است که فالکائو با یک باشگاه دیگر به توافق رسیده است. می گویم اشتباه است زیرا من با هیچ کس در مورد این موضوع صحبت نکرده ام.

این خبر کاملا اشتباه و دروغ است. این یک خبر خنده دار است. چطور ممکن است بخواهم در مورد حرفی که هرگز نزده ام، صحبت کنم.

همان طور که میگل آخل خیل (مدیر باشگاه اتلتیکو) قبلا گفته فالکائو بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد و نیازی نیست که بخواهیم در مورد چیزی صحبت کنیم.

به نظر می رسد بعضی ها می خواهند فالکائو و اتلتیکو را بی ثبات کنند. وقتی اتفاقی رخ نداده، چطور می توان در مورد آن صحبت کرد. نیازی به صحبت در مورد این شایعات نیست. "

سره سو همچنین در مورد دیه گو سیمئونه صحبت کرد و اعلام کرد که باشگاه اتلتیکو قصد دارد قرارداد این مربی موفق را تمدید کند.

" تمدید قرارداد او در آرامش صورت خواهد گرفت و در طول سال جدید صورت خواهد گرفت. ما برای تمدید قرارداد روز خاصی را مشخص نکرده ایم. مشکلی وجود ندارد و وقتی که بتوانیم، این کار را انجام می دهیم. نمی دانیم او از سایر باشگاه ها هم پیشنهاد دارد یا خیر اما فکر می کنم داشته باشد زیرا او مربی خیلی خوبی است."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)