چلسي، مدافع عنوان قهرماني جام حذفي انگليس توانست باخت برابر ساوتهمپتون را به برد پنج بر يک مقابل اين تيم تبديل کند.

ساوتهمپتون در دقيقه 22 گل اول را زد. جيسون پانچئون توپ را به جي رودريگز سپرد و او در حالي که دفاع چلسي جا مانده بود دروازه راس ترنبال را باز کرد.

اما چلسي در دقيقه 35 کار را به تساوي کشاند. روي حرکت خوب ويکتور موزس بود که توپ به خوان ماتا رسيد. ضربه او از روي سر آرتور بوروچ داشت وارد دروازه مي‌شد که دمبا با از راه رسيد و گل را به نام خود ثبت کرد. اين اولين گل او با پيراهن تيم جديدش بود.

موزس در دقيقه 2+45 گل دوم را زد. اشلي کول توپ را به اين ملي‌پوش نيجريه‌اي سپرد و او هم دروازه بوروچ را گشود.

برانيسلاو ايوانوويچ در دقيقه 52 چلسي را به گل سوم رساند. اين بار هم ماتا گل ساخت و روي سانتر او بود که ايوانوويچ با ضربه سر گل‌زني کرد.

گل چهارم را باهم با زد. راميرس ادن آزار را يافت، او هم توپ را در مسير بازيکن سابق نيوکاسل قرار داد و با هم بدون مشکل دروازه بوروچ را در دقيقه 61 گشود.

ترنبال سپس دو موقعيت عالي را از بازيکنان ساوتهمپتون گرفت تا نگذارد آنها به بازي برگردند. در نهايت فرانک لمپارد که به عنوان بازيکن جانشين وارد ميدان شد در دقيقه 83 يک ضربه پنالتي را به گل تبديل کرد تا به رده دوم برترين گل‌زنان تاريخ باشگاه چلسي برسد. با دوست داشت روي اين پنالتي هت‌تريک خود را کامل کند اما در هر صورت لمپارد گل پنجم را زد. چلسي به دور چهارم جام حذفي راه يافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)