مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد امسال شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارد.

  •  
  •  
  •  

فارس: نعیم سعداوی در مورد شرایط تیم خوزستان گفت: در شروع رقابت‌های لیگ برتر به دلیل تغییر و تحولاتی که در کادر فنی و بازیکنان تیم ایجاد شده بود، شروع خوبی نداشتیم اما هرچه زمان گذشت بازیکنان هماهنگ‌تر شدند و به شرایط ایده‌آل‌تری دست پیدا کردند و به اینجا رسیدیم که در 13 هفته گذشته در هیچ مسابقه‌ای شکست نخوردیم.

وی افزود: مطمئنا پس از گذشت چند سال از آخرین قهرمانی فولاد در لیگ برتر اکنون شرایطی داریم که تیم‌مان لیاقت و شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارد و تمامی امکانات و شرایط در اختیار تیم ما است. با توجه به اینکه در ادامه مسابقات شرایط سخت‌تر و بازی‌ها فشرده‌تر می‌شود، باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

سعداوی در پاسخ به این سؤال که آیا تلاش بازیکنان این تیم برای حذف رکورد نواختن باعث نمی‌شود، فولاد محتاط عمل کند و از کسب پیروزی دور بماند، گفت: اگر به 3 مسابقه گذشته ما دقت کنید به این موضوع پی می‌برید که تیم ما عملکرد خوبی داشته است. مقابل داماش شرایط زمین به هیچ وجه مناسب نبود و نمی‌توانستیم بازی خودمان را از لحاظ فنی در زمین ارائه دهیم. مقابل سپاهان با وجود اینکه در خانه حریف به میدان می‌رفتیم بسیار هجومی کار کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم. در دیدار قبلی که مقابل سایپا به میدان رفته بودیم، خستگی بازیکنان و فشار مضاعفی که به دلیل دیدارهای پشت سر هم به آنها وارد شده بود، نتوانستند از لحاظ فنی عملکردی را که انتظارش را داریم ارائه کنند. در کل کسر 4 امتیاز از دو دیدار خارج از خانه نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.

مربی فولاد خوزستان در مورد اعتراض آنها به داوری خصوصا در بازی مقابل داماش، اظهار داشت: حاج بابایی در بازی مقابل ذوب‌آهن چند اشتباه فاحش داشت و یک پنالتی برای ما نگرفت. در دیدار مقابل داماش باز هم او داور مسابقه بود و بی‌دلیل برای داماش اعلام پنالتی کرد درحالی که تمامی کارشناسان به تصمیم اشتباه او در این صحنه اشاره کردند هرچند اشتباهات داوری جزو جدایی‌ناپذیر فوتبال هستند، اما نباید اشتباهات فاحش به صورت مداوم تکرار شود. در اروپا می‌بینیم داوران پس از انجام یک اشتباه بزرگ مدت‌ها از صحنه داوری دور می‌مانند اما در کشور ما داوران به مدت کوتاهی محروم می‌شوند و این نمی‌تواند پاسخگوی جامعه فوتبال باشد. باید این اتفاقات برخورد جدی‌تری صورت گیرد.

سعداوی در مورد دیدار آینده تیم فولاد مقابل آلومینیوم خاطرنشان کرد: آلومینیوم در دو سه هفته اخیر نتایج خوبی کسب کردند و پیروزی این تیم در رشت مقابل داماش نشان داد که آنها در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کردند. با توجه به اینکه در این مسابقه از امتیاز میزبانی بهره می‌بریم، تلاش می‌کنیم با کسب 3 امتیاز دست پر از میدان خارج شویم.

همبازی سابق یحیی گل محمدی در مورد حضور وی به عنوان سر مربی در پرسپولیس، گفت: با توجه به این که در تیم دیگری فعالیت می کنم دوست ندارم در این ارتباط صحبت کنم اما باید بگویم بعد از سال ها شرایطی ایجاد شده که فردی که بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی بوده هدایت تیم را برعهده بگیرد. باید به او کمک کنیم. یحیی مربی جوان و خوبی است که در این مدت تأثیر خوبی روی تیم گذاشته است باید به او کمک کنیم تا بتواند در کارش موفق شود.

وی در مورد اینکه آیا در نهایت توانست طلب خود را از باشگاه پرسپولیس بگیرد، خاطر نشان کرد: واقعا اتفاقات خنده دار مثل یک جوک می ماند. پیشنهاد می کنم اگر کسی از استقلال،‌ پرسپولیس و باشگاه بزرگ دیگری طلب دارد خواهش می کنم برای شکایت مستقیم به فیفا بروند چرا که کمیته انظباطی و فدراسیون فوتبال به این موضوع رسیدگی نمی کنند. با شکایت به کمیته انضباطی فقط وقت خودمان را تلف می کنیم. من تمامی احکام هم گرفتم اما هیچ ضمانت اجرایی وجود ندارد که این موضوع جای تأسف دارد.

سعداوی افزود: در ابتدای هر فصل می گویند باشگاه ها اگر بدهی داشته باشند نمی توانند با بازیکنان جدید قرارداد ببندند اما این کار انجام نمی شود. رئیس کمیته انضباطی در نیم فصل اعلام کرد تیم هایی که بدهی دارند با نمی توانند قرارداد ببندند و از آن ها امتیاز کسر می شود اما آیا جرأت دارند که چنین کاری کنند. همین اتفاقات است که اقتدار فدراسیون را زیر سؤال می برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)