مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس كه در بازى اول اين تيم مقابل مس كرمان مصدوم شد نتوانست در هفته دوم ليگ برتر در تركيب تيمش مقابل استقلال اهواز قرار بگيرد و مجبور شد تا از روى سكوهاى ورزشگاه تماشاگر اين بازى باشد. وى اكنون در وضعيت بهترى به سر مى برد و كم كم به شرايط بازى نزديك مى شود و اگر پزشك تيم تأييد كند از امروز در تمرينات گروهى پرسپوليس شركت خواهد كرد:
وضعيت مصدوميتت به كجا رسيد بهتر شدى؟
خدا را شكر الان خيلى بهتر شدم در اين مدت تمرينات ويژه اى زير نظر دكتر نوروزى گذراندم و تمرينات بدنسازى را هم زير نظر يكى از دوستانم به اسم على انجام دادم. جا دارد كه در همين جا از او تشكر ويژه اى داشته باشم. در تمرينات ديروز به همراه دكتر دويدن دور زمين را شروع كردم و الحمدلله دردى را متوجه نشدم و اگر شرايط همين طور پيش برود و دكتر زرينه اجازه بدهد از امروز در تمرينات گروهى شركت خواهم كرد.


بازى پرسپوليس مقابل پاس را ديدى؟
بله من در ورزشگاه بودم و از نزديك بازى را تماشا كردم.تيم ما نتوانست موقعيت هاى كه داشت درست استفاده كند و اگر كمى خوش شانس تر بوديم مى توانستيم بازى را ببريم. نكته قابل اهميت ديگر اين است كه بازيكنان ملى پوش ما صبح بازى به ما ملحق شدند و خستگى آنها به طور كامل رفع نشده بود اما در كل فكر مى كنم كه نتيجه بازى عادلانه بود.


فكر نمى كنى اگر پرسپوليس همينطور امتياز از دست بدهد درهفته هاى بعد به مشكل بر بخورد؟
شك نكنيد كه تيم ما از هفته سوم و چهارم راه مى افتد و ديگر به راحتى امتيازى را از دست نخواهد داد و با قدرت رقابتهاى ليگ را دنبال خواهد كرد تيم ما احتياج به هماهنگى بيشترى دارد و اين هماهنگى با گذشت زمان به دست خواهد آمد.
اگر تماشاگرها در اين بازى شركت مى كردند نتيجه بازى تغيير نمى كرد؟

صد درصد روند بازى تغيير مى كرد و شرايط تيم عوض مى شد.
همانطور كه قبلاً هم گفتم هواداران عنصر اصلى يك بازى هستند و نبود آنها باعث شد تا بازى هيجان لازم خودش را از دست بدهد
.

به بازى با پاس مى رسى؟
من دارم همه سعى و تلاش را به كار مى گيرم تا بتوانم مقابل پاس به ميدان بروم اما همه چيز بستگى به نظر نهايى دكتر تيم دارد.


اين بازى را چطور پيش بينى مى كنى؟
انشاء الله كه بتوانيم در اين بازى موفق باشيم و از همدان دست پر باز گرديم تيم پاس هم از بازيكنان جوان وخوبى تشكيل شده و قطعاً ما بازى آسانى را پيش رو نخواهيم داشت اما ما براى برد به همدان مى رويم. چرا كه قهرمانى در اين فصل هدف اصلى ما براى تحقق اين امر هم به همه امتيازها احتياج خواهيم داشت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)