پپ گواردیولا سرمربی اسبق بارسلونا که مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ بود در مراسم اهدای توپ طلا پیشنهاد باشگاه مونیخی را نپذیرفت.

 گل؛ پپ گواردیولا سرمربی اسبق باشگاه بارسلونا که مدت یک سالی را برای تجدید قوا و استراحت به دور از میادین فوتبالی سپری می کند در مراسم اهدای توپ طلای سال 2012 فوتبال جهان در زوریخ حاضر شد.

گواردیولا و تیم آینده وی یکی از سوژه های خبری مهم در سال گذشته بود او در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد. گواردیولا در پاسخ به پیشنهاد باشگاه بایرن مونیخ گفت:" متاسفانه نمی توانم این پیشنهاد را قبول کنم. مربی بایرن یوپ هاینکس خواهد بود کسی که برایش احترام زیادی قائل هستم."

او در ادامه خبر از انتخاب تیم جدید خود داد اما به نظر می رسد رسانه ها برای اطلاع از این تصمیم تا انتهای فصل منتظر بمانند گواردیولا در این خصوص به خبرنگاران گفت:" من می خواهم به دنیای فوتبال بازگردم هنوز جوان هستم و زندگی فوتبالی برایم ادامه دارد."

جوزپ گواردیولا تابستان گذشته از سمت سرمربی گری بارسلونا کناره گیری کرد و پس از آن برای زندگی به نیویورک نقل مکان نمود او مورد توجه باشگاه های لیگ برتری است و پیشنهاداتی نیز از تیم ملی برزیل و باشگاه بایرن مونیخ دریافت نمود. گواردیولا به عنوان یکی از مدعوین در مراسم توپ طلای جهان در زوریخ حضور دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)