ˈخوزه مورینیوˈ یکی از سه نامزد دریافت جایزه بهترین مربی سال 2012 اعلام کرده است، به دلیل دیدار چهارشنبه شب رئال مادرید مقابل سلتا ویگو به شهر زوریخ سوییس نرفته اما اکنون فاش شده است که نرفتن او دلیل دیگری دارد.

ایرنا از سایت ˈگلˈ، بهترین های سال 2012 فوتبال جهان، قرار است امشب (دوشنبه) در مراسمی در شهر زوریخ سوییس معرفی شوند.

مورینیو علت نرفتنش را بازی با سلتا ویگو اعلام کرده اما برخی هم گفته اند او چون فکر می کند شانسی برای انتخاب شدن ندارد، تصمیم گرفته در مراسم امشب شرکت نکند ولی از قرار معلوم هیچکدام از این دلایل علت اصلی تصمیم مورینیو نیستند.

یک منبع نزدیک به باشگاه رئال مادرید افشا کرده است، این مربی پرتغالی نه تنها فکر می کند که او یا هیچیک از بازیکنانش شانس انتخاب نخواهند داشت، بلکه نمی خواسته با بازیکنانی همسفر شود که اخیرا رابطه اش با آنها شکرآب شده است مثل ˈایکر کاسیاسˈ و ˈسرخیو راموسˈ.

این منبع گفت: درست است که او قرار بود در هواپیمایی پر از مسافر باشد اما حس خوبی نسبت به جو حاکم بر روابط خودش و بازیکنان نداشت.

این در حالیست که بقیه بازیکنان رئال مادرید به زوریخ رفته اند تا در مراسم انتخاب بهترین های سال شرکت کنند. در این میان ˈکریستیانو رونالدوˈ یکی از سه نامزد عنوان بهترین بازیکن سال جهان است و شانس دریافت جایزه توپ طلای ˈفیفاˈ را برای دومین بار دارد.

رئال مادرید در حالی چهارشنبه شب در جام حذفی اسپانیا به مصاف سلتا ویگو می رود که مسابقه رفت را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرده است.

این تیم در رقابت های لالیگا نیز هم اکنون با 16 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در مکان سوم جدول قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)