درودگر حضور این خانم در ملوان را تکذیب کرد. امیرکمالی انگار نگاهش را متوجه جنوب کرده و می خواهد سر از بوشهر درآورد.

 جام ورزشی، صادق درودگر با ابراز تاسف برای صداوسیما گفت: خبر تغییر مالکیت باشگاه ملوان یک شایعه است و برای رسانه ملی که موجب ایجاد شدن این شایعه شده است، متاسفم.وی که به بهانه ایجاد نشدن حاشیه برای ملوان ترجیح داد تا در این رابطه بیشتر صحبت نکند درباره اظهارنظر زینب امیرکمالی و ابراز علاقه‌اش برای خرید ملوان گفت: این خانم مطمئن باشند که این باشگاه به ایشان نخواهد رسید.وی در پایان اطمینان داد هیچ یک از اخبار منتشر شده صحت ندارد.

خانم امیر کمالی اما حالا نگاه خریدارانه اش را متوجه جنوب کرده و انگار بی خیال شمال شده است. او درصدد است تا به نحوی با شاهین بوشهر کارش را آغاز کند. تیمی که چند روز قبل در مزایده دادگاه، مالک خود را شناخت و گفته می شود امیرکمالی می خواهد به صورت شراکت یا هر نحو دیگری در شاهین حضور یابد.گویا شرط بوشهری ها برای هر خریداری ، عدم تغییر نام شاهین و ماندن تیم در بوشهر است که او هم با این امر مخالفتی ندارد.

این در شریطی است که گفته می شود مالکان قبلی شاهین، قصد دارند با ثبت یک شرکت جدید ، تیم شاهین نوین را راه اندازی کنند و این بار از شر بدهی های کلان هم راحت شده اند. اینکه از کدام لیگ شروع می کنند معلوم نیست و شاید هم خانم امیرکمالی قرار است با آنها همکاری نماید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)