مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد ديگر بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس مصدوم است و به احتمال فراوان نمي‌تواند در هفته سوم ، تيم را همراهي كند البته کادر فنی در حال مداوای وی است اگر شرایط این بازیکن مناسب بود،با نظر کادر فنی در خدمت تیم باشد.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس با اشاره به مباحث مطرح شده پيرامون حضور “هوار محمد” گفت: روز گذشته با انصاري‌‏فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص این بازیکن صحبت كردم و به نظر مي‌رسد حضور اين بازيكن عراقي امروز نهايي شود.
مجید فرخزادي ، افزود : بدون شک و در صورت حضور قطعی این بازیکن ، خبر آن از طریق رسانه های گروهی اعلام خواهد شد تا هوادارن پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم مطلع شوند.
وی تصریح کرد : عليرضا محمد ديگر بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس مصدوم است و به احتمال فراوان نمي‌تواند در هفته سوم ، تيم را همراهي كند، البته کادر فنی در حال مداوای وی‌است تا اگر شرایط این بازیکن مناسب بود،با نظر کادر فنی در خدمت تیم باشد.
وي در مورد حضور عاول کلاه کج ،خاطر نشان كرد: از باشگاه صباي قم گله داريم چرا كه مسئولان اين باشگاه از ارائه گزارش كار عادل كلاه‌كج خودداري مي‌كنند و اجازه نمي‌دهند اين بازيكن براي پرسپوليس به ميدان برود. اين شيوه هم باعث مي‌شود بازيكن از نظر روحي و رواني دچار مشكل شود و هم باشگاه پرسپوليس خسارت ببيند.امیدوارم مسئولان صبا در این مورد همکاری لازم را انجام دهند تا برای حضور کلاه کج با مشکلی مواجه نشویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)