مرجع خبری پرسپولیس : منع مصاحبه به خاطر مشكلات آرفي- خليلي  / طوري دست دادند كه انگار سال‌هاست رفيقند!
عصر روز سه‌شنبه و بعد از بازي تداركاتي پرسپوليس مقابل سالار شميران اتفاق ويژه‌اي افتاد، خبرنگاراني كه دنبال بازيكنان به سوي رختكن راه افتاده بودند در ميانه راه با پيغام محمود خوردبين سرپرست تيم مواجه شده‌اند: «همه ممنوع‌المصاحبه‌اند، چه كادر فني و چه بازيكنان». هيچ كس نمي‌دانست چه اتفاقي افتاده. بعضي‌ها مي‌گفتند چون در بازي تداركاتي باخته‌اند چنين تصميمي گرفته‌اند اما لحظه‌اي بعد خوردبين اين شائبه را از بين برد و رو به خبرنگاران حاضر در محل گفت: «بياييد به پاركينگ، نامه باشگاه در ماشين من موجود است.» لحظه‌اي بعد خوردبين نامه باشگاه را آورد و در پاركينگ خيريه عمل در دستان خود گرفت تا همه ببينند كه دستور مصاحبه نكردن از بالا رسيده است. ديروز عباس انصاري‌فرد در مصاحبه‌هاي مختلف خود اعلام كرد كه اين تصميم شخص خودش بوده و براي جلوگيري از نفوذ حاشيه‌ها به تيم قبل از بازي با پاس همدان اين تصميم اتخاذ شده است. ديروز صبح نامه مزبور كه حكم به ممنوع‌المصاحبه بودن همه مي‌داد روي شيشه ورودي رختكن خيريه عمل چسبانده شد تا حساب كار دست بازيكنان بيايد. ديروز صبح تلاش خبرنگاران براي انجام مصاحبه هم به جايي نرسيد و با واكنش جالب حسين عبدي مربي تيم همراه شد: «اگر باشگاه اينها (بازيكنان) را ممنوع‌المصاحبه نمي‌كرد خودم اين كار را انجام مي‌دادم!» ديروز محمود خوردبين در ازاي درخواست يكي از خبرگزاري‌ها براي مصاحبه گفت:

«من هم مثل بقيه اعضاي تيم پرسپوليس از مصاحبه كردن ممنوع هستم و دليلش را نمي‌دانم. بهتر است از مديران باشگاه بپرسيد.» وي همچنين اعلام كرد معلوم نيست اين دستور تا چه زماني اجرا شود و در اين باره چيزي به او اعلام نشده است.
گفته مي‌شود علت اصلي تصميم انصاري فرد مبني بر ممنوع‌المصاحبه كردن اعضاي تيم، حواشي ايجاد شده پيرامون بحث آرفي و خليلي است. با اين‌حال جالب است بدانيد كه آرفي عصر سه‌شنبه و پس از حضور كنار زمين با لباس شخصي گرم‌ترين برخورد را با محسن خليلي داشت. اين دو مهاجم لحظه برخورد با يكديگر طوري با هم دست دادند كه انگار سال‌ها رفيق صميمي هم هستند. با اين حال مصاحبه‌هاي هفته گذشته آرفي كه البته گفته مي‌شود نه از سوي او بلكه از طرف مدير برنامه‌هايش گفته شده باعث تصميم اخير انصاري‌فرد شده است. در رابطه با تقابل آرفي و خليلي گفته مي‌شود مهاجم آلماني به خليلي توضيح داده كه هرگز چنين مصاحبه‌اي انجام نداده و مشكلات اين دو به پايان رسيده است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)