مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي كروات پرسپوليس تهران گفت: نوار بدشانسي‌هاي پرسپوليس در ليگ نهم با برتري مقابل پاس همدان قطع شد.

تيم فوتبال پرسپوليس تهران در هفته سوم ليگ برتر فوتبال كشور مقابل ميزبان خود پاس همدان به برتري دو بر يك دست يافت.

زلاتكو كرانچار عصر پنج شنبه در پايان بازي دو تيم پاس و پرسپوليس در جمع خبرنگاران افزود: پرسپوليس در اين مسابقه شايسته پيروزي بود و اين پيروزي را مديون هواداران تيم در همدان مي‌دانم.

وي اضافه كرد: در اين مسابقه هواداران تيم پرسپوليس در طول ‪ ۹۰‬دقيقه دست از تشويق‌هاي خود برنداشتند و باعث روحيه بخشي به بازيكنان براي كسب يك پيروزي شيرين شد.

كرانچار اظهار داشت: تيم پرسپوليس در دو ديدار گذشته خود به رغم توانايي اما با بدشانسي مقابل حريفان خود متوقف شد.

وي افزود: امروز شاهد يك بازي زيبا و تماشايي از بازيكنان بودم و آنها باوجود اينكه موقعيت‌هاي فراوان گلزني را از دست دادند اما در مجموع بازي خوبي ارايه كردند.

سرمربي كروات پرسپوليس بيان داشت: پاسي‌ها بايد قدردان دروازه بان حرفه اي خود باشند كه در اين مسابقه چندين موقعيت مسلم گلزني را از تيم پرسپوليس گرفت.

وي گفت: تيم پرسپوليس به يك ثبات لازم دست يافته است و به طور حتم براي بازي‌هاي آينده بهتر از اين مقابل حريفان خود ظاهر مي‌شويم.

وي اضافه كرد: مي‌خواهم از پرسپوليس يك تيم در حد اروپا بسازم و بازيكنان اين تيم توانايي تبديل شدن به ستاره‌هاي حرفه‌اي را دارند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)