خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و دو رقابت های لیگ برتر برابر داماش به برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس ، تیم های پرسپولیس و داماش از ساعت 15:30 امروز در حضور نزدیک به 25 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان سرخپوشان تهرانی با یک گل برابر میهمان خود به برتری دست پیدا کردند.

 

تک گل پرسپولیس را حسین ماهینی در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. خطای پنالتی را دروازه بان داماش گیلان بر روی غلامرضا رضایی انجام داد که با وی تک به تک شده بود.

 

سرخپوشان در روزی که کاپیتان های اول و دوم خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند یک هفته پیش از دربی با احتیاط بازی کردند و توانستند تنها با یک گل شکست دور رفت در رشت برابر داماش را جبران کنند و هیچ کدام از بازیکنان دو اخطاره این تیم نیز مسابقه حساس هفته بعد را از دست ندادند.

 

قضاوت این مسابقه به عهده تورج حق وردی بود که تنها به سه بازیکن از داماش یعنی محد مختاری ، محمدرضا مهدوی و محمد آبشک کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس با این برد 29 امتیازی شد با یک بازی کمتر در رده نهم جدول جای گرفت.

 

داماش گیلان پیش از این بازی  24 امتیازی و سیزدهم بود.

ترکیب پرسپولیس: نیلسون کوریا، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، درکو پروویچ( از دقیقه 69 امیرحسین فشنگچی)، عادل کلاه کج( از دقیقه 63 میثم نقی‌زاده)، محمد نوری، غلامرضا رضایی و کریم انصاری‌فرد( از دقیقه 78 هادی نوروزی)

سرمربی: یحیی‌ گل‌محمدی

ترکیب داماش گیلان: میلاد فراهانی، علیرضا نظیف‌کار، محمد مختاری، آریسون  داسیلوا، ابوذر رحیمی، محمد آبشک، حسین ابراهیمی، علیرضا جهانبخش( از دقیقه 75 سعید حلافی)، هادی سهرابی( از دقیقه 69 رضا چاووشی)، محمدرضا مهدوی و امین متوسل‌زاده( از دقیقه 80 علیرضا نیکبخت)

سرمربی: حمید درخشان

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)