خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی گهر گفت: باید بگویم که حق مسلم من بوده است که حتی برای یک بار هم که شده روی نیمکت پرسپولیس بنشینم.

محمد مایلی‌کهن پس از شکست یک بر صفر گهر مقابل ذوب‌آهن گفت: دو تیم با تفکر کسب سه امتیاز آمده بودند، بازیکنان ما هم بد بازی نکردند اما چون هر5 روز یک بار بازی می‌کنیم از لحاظ قوای جسمی تحلیل رفته و در نهایت این بازی 6 امتیازی را واگذار کردیم.

وی در خصوص اینکه آیا گهر در لیگ برتر می‌ماند یا خیر ادامه داد: تلاش و زحمت خود را می‌کشیم،‌ دوست داشتیم آیت‌الله‌زاده هم در کنارمان می‌ماند. به دنبال بقاء هستیم اما با رعایت اصول جوانمردانه.

مایلی‌کهن تأکید کرد: به فرهاد کاظمی تبریک می‌گویم هرچند که پایان بازی ما را تحویل نگرفت و بدون اینکه دست بدهد به رختکن رفت.

وی در خصوص صبحت‌هایش در برنامه 90 و این موضوع که به نظر می‌رسد در واکنش به این صحبت‌ها رویانیان استعفاء داده است، گفت: آن موقع که باید به حرف هایم توجه می‌کردند این امر صورت نگرفت و پیامدهای عدم توجه به صحبت‌هایم را دیدید. البته پس از مدت ها یک کار درست کردند که آن آوردن یحیی گل‌محمدی بود. من حرفم را می‌زنم هرچند که ممکن است انتقاداتی را به همراه داشته باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود درباره تیم پرسپولیس هم گفت: مدت‌هاست که در مورد پرسپولیس صحبتی نمی‌کنم چرا که کسی توجهی به صحبت‌های گذشته ام نکرد و همه دیدیم که چگونه روح و روان تماشاگران پرسپولیس آزرده شد اما به هر حال حضور گل‌محمدی می‌تواند مثبت باشد و من ناراحت از این هستم که وقتی ما صحبت کردیم، کسی توجهی نکرد و ضررش را همه دیدند. وقتی یک تیم خوب حرکت می‌کند، ما بخیل نیستیم اما باید بگویم که حق مسلم من بوده است که حتی برای یک بار هم که شده روی نیمکت پرسپولیس بنشینم. من 14 سال در پرسپولیس بازی کردم و در مقاطعی کاپیتان این تیم بودم اما همان طور که دیدید هر بقالی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است به غیر از من.

وی افزود: با توجه به وضعیت بد اقتصادی هزینه‌های زیادی در پرسپولیس شد. این حق مسلم من است که یک روز سرمربی پرسپولیس بشوم.  14 سال به عنوان کاپیتان و کمک مربی در پرسپولیس قهرمان شدم اما هیچ‌وقت نیمکت را به من نسپردند.

مایلی‌کهن در پایان در خصوص حضور شیرینی گفت:‌ جایگاه‌ها به من ربطی ندارد، حتماً پیشکسوتان از او راضی بودند که پذیرفتند حتی رئیس اتحادیه پیشکسوتان شود.

مایلی کهن در حالی از نرسیدن به نیمکت پرسپولیس ناراضی است که در سال های گذشته به هر تیمی رفته است در آستانه سقوط قرار داشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)