خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با مصدومیت کریمی و مهدوی کیا شرایط به گونه ای پش رفت که بازوبند به من رسید وگرنه من کوچک همه پرسپولیسی ها هم هستم.

محمد نوری درباره بازی مقابل داماش اظهارداشت: شاید خیلی ها بگویند در این بازی مانند چند بازی گذشته نبودیم،تا حدودی این موضوع را قبول دارم اما مهم 3 امتیاز بازی بود که به دست آوردیم. به یک پیروزی پیش از دربی احتیاج داشتیم. شما چه یک گل برسانی چه شش گل فقط سه امتیاز به تو می دهند.

وی افزود: خوشبختانه هواداران حمایت خود را از ما دریغ نکردند زیرا ما به این حمایت احتیاج داشتیم.چون در چند بازی گل به ثمر رساندیم حالا همه فکر می کنند باید در هر بازی گل بزنیم در حالی که واقعیت این است که گاهی شرایط خاصی به وجود می آید که نمی شود چنین کاری کرد. مانند امروز که داماش با ارائه یک بازی منطقی توانایی زدن گل های بیش تر را از ما گرفت.

نوری درباره کاپیتانی خود در این بازی گفت: افتخار می کنم که توانستم بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو ببندم. به هر حال با مصدومیت کریمی و مهدوی کیا شرایط به گونه ای پش رفت که بازوبند به من رسید وگرنه من کوچک همه پرسپولیسی ها هم هستم.امیدورام به عنوان کاپیتان تیم توانسته باشم وظایفم را به درستی انجام بدهم. این را هم بگویم که پیش از بستن بازوبند از کریمی و مهدوی کیا رخصت گرفته بودم.

وی درباره دربی عنوان کرد: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد. هیچ کس نمی تواند بگوید به خاطر اینکه فلان تیم نتایج بهتری را گرفته است پس در این بازی هم می تواند برنده باشد. حساسیت این بازی بسیار بالا است بنابر این خیلی چیز ها را تحت الشعاع خود قرار می دهد. فکر می کنم شاهد دربی زیبایی باشیم زیرا هم استقلال و هم پرسپولیس تیم هایی خوبی شده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)