خبرگزاری پرسپولیس :  دروازه‌بان اسبق تیم ملی با انتقاد از دروازه‌بان پیشین تیم ملی گفت: رحمتی ثبات لازم را در کارش ندارد و گلر شش دانگی نیست و دلیل این مساله این است که او رقیبی در تیم ملی ندارد.

وحید قلیچ در واکنش به خبر کناره‌گیری موقت مهدی رحمتی از تیم ملی گفت: باید این مساله ریشه یابی شود که چرا رحمتی چنین تصمیمی گرفته است و از چه چیزی آزرده خاطر شده است. اکنون شرایط تیم ملی را هر طور حساب کنیم خوب نیست، چون کار به اما و اگر کشیده شده و فکر نمی‌کنم در بازی‌های آینده هم نتیجه‌ای بگیرد. من خودم یک رئالی هستم و از وقتی کارلوس کی‌روش در این تیم بود به او محبت داشتم، اما مشکل این است که کی‌روش وقتی به ایران آمده که بازیکنان خوب ما دیگر نیستند یا کیفیت قبل را ندارند. ما از نکونام بهتر که نداشتیم، ولی او حالا در استقلال هم خوب بازی نمی‌کند چه برسد به تیم ملی.

وی درباره کیفیت کار مهدی رحمتی و توانایی‌های فنی‌اش هم اظهار کرد: مهدی در همین بازی قبلی تیمش برابر ملوان توپ‌هایی را که راحت می توانست جمع کند، مشت می‌کرد و حریف را در موقعیت حمله نگه می‌داشت. رحمتی دروازه‌بان شش دانگ و با ثباتی نیست و دلیل این مشکل هم این است که او هیچ رقیبی ندارد. مثلا در تیم ملی باید حداقل به اندازه انگشتان یک دست دروازه‌بان خوب داشته باشیم، اما متاسفانه گلرهای خوبمان را به دست خودمان می‌سوزانیم. امثال شهاب گردان و محسن فروزان دروازه‌بان‌های خوبی هستند که به دلیل نداشتن مربی خوب سوخته‌اند.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس همچنین درباره احتمال حضور دانیل داوری، دروازه‌بان دو رگه شاغل در آلمان به تیم ملی ایران و این که ممکن است رحمتی به این دلیل از تیم ملی کناره‌گیری کرده باشد، گفت: رحمتی باید از چنین مساله‌ای استقبال کند. او اگر واقعا به خودش اطمینان دارد باید از خدایش باشد که یک دروازه‌بان خوب به تیم ملی اضافه شود. دروازه‌بان برای خوب شدن باید رقابت کند. زمان من، بهروز سلطانی دروازه‌بان اول آسیا بود، ولی با او رقابت کردم.

وی افزود: دروازه‌بانی مرز ندارد و یک گلر خوب می‌تواند تا 43 سالگی بازی کند. رحمتی باید خوشحال باشد که گلر خوبی مثل داوری در کنارش باشد. من به عنوان کسی که فوتبال بازی کرده‌ام از خدا می‌خواهم که داوری بیاید تا از نزدیک کارش را ببینم. کسی که در آلمان بازی می‌کند حتما دروازه‌بان خوبی است. مثلا همین گلر برزیلی پرسپولیس به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. به فدراسیون و کی‌روش تبریک می گویم که دروازه‌بان خوبی مثل داوری را پیدا کرده‌اند. هر چند مطمئنم این کار، کار فدراسیون نیست!

دروازه‌بان و مربی دروازه‌بان‌های اسبق پرسپولیس در ادامه درگیری بازیکنان استقلال و پرسپولیس در جریان داربی سال 79 را بدترین خاطره دوران حضورش در داربی‌ها عنوان کرد و گفت: آن بازی خوب پیش می‌رفت و حتی قبل از بازی با عابدزاده می‌گفتیم که خدا کند بازی خوبی از آب در بیاید، اما اواخر بازی و پس از غش کردن هاشمی نسب اوضاع خراب شد و رفته‌رفته به سمت درگیری پیش رفت. بعد بازی هم بازیکنانی را که درگیر شده بودند، بردند و ما هم تا ساعت دو بامداد به دنبال آنها می‌گشتیم تا پیدایشان کنیم!

وی در پایان گفت: قانون نانوشته‌ای در داربی هست که می‌گوید هر گاه یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس خوب هستند، تیم دیگر برنده می‌شود. بنابراین مطمئنم که پرسپولیس این بار پیروز است. کارت VIP ورزشگاه آزادی را هم گرفته‌ام که برای دیدن پیروزی تیم محبوبم به ورزشگاه بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)