خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست دارم دربی روز خوبی برایم رقم بزند و پرسپولیس برنده شود.

جلال حسینی پس از پیروزی مقابل داماش در خصوص دربی 76 و شرایط حال حاضر پرسپولیس صحبت های زیر را مطرح کرد:

از بازی با داماش شروع کنیم، چرا با نتیجه ضعیف این تیم را شکست دادید؟

بازی قبل از دربی حساسیت خاص خودش را دارد و بچه‌ها به نظر من احتیاط کردند اما تمام تلاش خود را انجام دادند که به 3 امتیاز برسیم. حق ما بود تا این بازی را ببریم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و ما در جدول تک رقمی شدیم. البته داماش نیز بسیار خوب و روان بازی کرد و واقعا پرسپولیس را اذیت کرد.

خیلی در حاشیه بازی داد و فریاد می‌کردی؟

 

من دفاع آخر پرسپولیس هستم و در انتهای زمین چیزهایی را می‌بینم که باید بازیکنان را مطلع کنم. بحث مشکل و داد و بیداد نبود. فقط از بچه‌ها می‌خواستم بیشتر تلاش کنند، تا نتیجه برد را با تساوی و یا باخت عوض نکنیم. چشم ما از برخی بازی‌های قبلی متاسفانه ترسیده اما در لیگ برتر در نیم فصل دوم هم پس از موفقیت‌ها در جام حذفی به 3 امتیاز خوبی رسیدیم. اما مطمئن باشید در نیم فصل دوم و در بازی‌های آینده باز هم بهتر خواهیم شد. مخصوصا در دربی.

نظرت درباره دربی 76 چیست؟

دومین دربی است که بازی می‌کنم و به نظر من شرایط این دربی با همه بازی‌ها فرق دارد، استقلال تیمی است که امسال با تلاش فراوان به صدر جدول تکیه کرده، آنها کادر فنی و مهره‌های بسیار قوی و خوبی دارند و کار را برای ما سخت کرده اند، امیدوارم بازی جوانمردانه و در آرامش کامل برگزار شود که هواداران از آن لذت ببرند.

می‌دانی فرهاد مجیدی به خاطر استقلال و دربی به کلاس مربیگری نرفته است؟

همه فورواردها در لیگ برتر خوب و خطرناک هستند، فرهاد هم بازیکنی فرصت‌طلب است و برای استقلال موفق بوده به همین دلیل می‌گویم بازی برای هر دو تیم سخت است. از طرفی دیگر ما هم فورآوردهای خوبی داریم و آنها نیز خطرناک هستند.

اما گل نمی‌زنند.

خوشبختانه آمار ما در نیم فصل دوم هم در ساختار دفاعی و هم هجومی خوب بوده، حالا در دو سه بازی پای یک مهاجم به گلزنی باز نمی‌شود و این طبیعی است اما من مطمئنم بچه‌هایمان تمام تلاش خود را در دربی برای گرفتن 3 امتیاز انجام می‌دهند.

می‌گویند شرایط استقلال نسبت به پرسپولیس خیلی بهتر است؟

نباید به این چیزها نگاه کرد. من خودم در یک دربی بازی کردم، این بازی شرایط خاص خودش را دارد. استقلال در صدر جدول است و روحیه خوبی دارد، اما ما هم در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و امیدوارم بتوانیم در دربی 76 سربلند باشیم. بالاخره هر دو تیم بازیکنانی دارند که ملی‌پوشند و به همین دلیل زیبایی و سختی این بازی چند برابر است. راستش را بخواهید دوست دارم برنده دربی باشیم اما حریف ما هم دست و پا بسته نیست.

در جام حذفی هم باید در فولادشهر به مصاف ذوب‌آهن بروید، نظرت چیست؟

این شانس ماست، هرچه بازی و شرایط سخت است قرعه‌اش به نام ما می‌افتد، هرچه مسائل سخت است برای پرسپولیس است ما در برابر نفت میهمان بودیم و حالا برابر ذوب‌آهن هم میهمان هستیم. اگر می‌خواهیم در جام حذفی موفق باشیم نباید به این مسائل چندان فکر کنیم و خودمان را آماده کنیم تا در مقابل ذوب‌آهن متفاوت و فوق‌العاده خطرناک در فولادشهر به پیروزی برسیم. اما الان فقط باید به استقلال فکر کنیم.

نتیجه دربی را پیش‌بینی می‌کنی؟

اصلا قابل پیش‌بینی نیست که بخواهم پیش‌بینی بکنم. دوست دارم روز جمعه برای من، روز خوبی باشد و همیشه در ذهنم بماند. با توجه به اینکه امسال با حرف و حدیث‌های زیادی به پرسپولیس آمدم دوست دارم بیشتر از اینکه هستم خودم را ثابت کنم. امیدوارم به هدفم برسم.

خیلی‌ها به خاطر جذب تو و بنگر بر روی پرسپولیس اسم میلیاردر گذاشتند و رویانیان را می‌کوبند، چرا اینطور است؟

سؤال خیلی خوبی پرسیدید، تیم‌های دیگر چند برابر خرج و هزینه کردند، هیچکس به چشم نمی‌آورد و حرفی درباره آنها نمی‌زند، اما این بنده خدا رویانیان را تا دلتان بخواهد اذیت کردند. من از هواداران می‌خواهم در روزهایی که رویانیان واقعا اذیت می‌شود و بعضی‌ها می‌خواهند او را به هر طریقی بزنند، از مدیرعامل پرسپولیس حمایت کنند. خیلی از تیم‌ها خرج‌هایی می‌کنند که شاید چند برابر خرج‌های سردار باشد، اما همه چیز را به پای رویانیان می‌ریزند. ما هم تا الان سکوت کردیم اما می‌بینیم که آقایان دست بردار نیستند. من از هواداران می‌خواهم که بیشتر از رویانیان حمایت کنند که ایشان با قدرت بیشتر در پرسپولیس بماند. بالاخره کارهایی که او در این تیم کرده کوچک نبوده و برای هر دقیقه آن زحمت کشیده اما حالا همه علیه او بسیج شدند که دلیلش را نمی‌دانم. من امیدوارم دست از سر او بردارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)