خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد محمد نوری در هفته های اخیر، گفت: گل پیروزی پرسپولیس در دربی را محمد نوری به ثمر خواهد رساند.

پایان رافت گفت: هر بار که لیگ شروع می شود دلم می خواهد با پیراهن پرسپولیس به میدان بروم و باز هم هواداران خوب خود را در ورزشگاه ببینم.

وی گفت: از کسانی که بحث 9 نفره شدن پرسپولیس و توصیه های ارائه شده به استقلال را مطرح می کنند نمی گذرم.

مدیرعامل استقلال چندی پیش ادعا کرده بود، در دربی سال 78 که پرسپولیس 9نفره شد به بازیکنان تیم او توصیه شده بود که حریف را 6 تایی نکنند.

رافت افزود: این بازی به تاریخ پیوست اما اینکه پس از 12 سال بازهم این مساله را مطرح می کنند به هیچ عنوان صحت ندارد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما درآن بازی بارها دیرک دروازه استقلال را لرزاندیم و افتخار می کنم در آن بازی بازیکن پرسپولیس بودم

وی گفت: مطمئن باشید من به عنوان بازیکنی که در آن میدان برای موفقیت تیمم تلاش کردم ازحق خود نمی گذرم.

* جذابیت دربی کم شده است

رافت خاطرنشان کرد: در دربی های زمان ما حرف اصلی بازی را تعصب بازیکنان می زد و همین مساله باعث جذاب شدن آن بازی ها می شد اما امروزه دیگر دربی ها جذابیت گذشته را ندارند.

وی در خصوص جدایی بازیکنان امروز فوتبال از مردم، گفت: ما همیشه خود را از جنس مردم می دانیم و همین حالا هم از حضور در میان مردم لذت می بریم.

* برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می روم

رافت اظهار داشت: خیلی دلم برای دربی تنگ شده است و اگر فرصت شود برای تشویق تیم پرسپولیس در دربی روز جمعه به ورزشگاه می روم.

وی افزود: تیمی در این دیدار موفق خواهد بود که بتواند بهتر بجنگد و من آرزو می کنم پرسپولیس با قدرت برنده این دیدار بسیار حساس باشد.

* تک گل برد پرسپولیس را محمد نوری به ثمر می رساند

رافت در خصوص پیش بینی خود از نتیجه دربی روز جمعه، گفت: اگر علی کریمی به این بازی می رسید به طور حتم پرسپولیس بازی را می برد اما بدون او هم نتیجه یک بر صفر را برای تیم پرسپولیس پیش بینی می کنم.

وی ادامه داد: گل پیروزی بخش پرسپولیس را در این دیدار محمد نوری به ثمر خواهد رساند و فکر می کنم او در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: حیف شد علی کریمی در این دیدار حضور ندارد اما خوشبختانه مهدی مهدوی کیا به این دیدار خواهد رسید و از این مساله بسیار خوشحال هستم.

* 6 گل زده ایم و هنوز هم لذت آن را می بریم
رافت در خصوص ادعای برخی پیشکسوتان استقلال در خصوص جایگاه پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر، گفت: بعضی حرف ها در خصوص جایگاه ما زده می شود که به هیچ عنوان درست نیست.

وی ادامه داد: این دوستان کری خوانی می کنند ولی نباید 6 گل ما را فراموش کنند زیرا هنوز همه پرسپولیسی ها از این 6 گل لذت می برند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در دربی دو گل زده ام که یکی از آنها را به اشتباه نپذیرفتند و این مساله هنوز هم مرا ناراحت می کنند.

* پیراهن پرسپولیس برای من فروشی نبود

رافت در خصوص اینکه آیا حاضر بود پیراهن پرسپولیس را به استقلال بفروشد، اظهار داشت: هیچ گاه حاضر به این کار نبودیم زیرا ما پرسپولیس را عاشقانه دوست داشتیم.

وی افزود: من همیشه خدا را شکر می کنم که پرسپولیس رفته ام و این آرزوی دوران نوجوانی من بود. پرسپولیس با هوادارانش معنا می گیرد و همیشه مدیون آنها هستم.

* به جای پرداختن به درگیری من و برومند به زیبایی ها بپردازیم

رافت، گفت: هیچ گاه دلم نمی خواهد در خصوص اتفاقاتی که برای من و برومند رخ داد صحبت کنم زیرا فوتبال و به خصوص دربی ها زیبایی ها زیادی داشت.

وی افزود: ما باید الگو های جوانان باشیم و فکر می کنم برای این مساله نباید به آن درگیری که جزوی از اتفاقات فوتبال است بپردازیم.

* هنوز هم فکر می کنم پروین مربی من است

رافت در خصوص اینکه یکی از بازیکنان مورد علاقه پروین بوده است، گفت: این علاقه دو طرفه است و هنوز هم با گذشت این مدت فکر می کنم او مربی من است.

وی افزود: حجازی اسطوره استقلال است و پروین هم اسطوره تیم ما است امیدوارم قدر پروین را بدانیم تا هیچ گاه حسرت این اسطوره را نخوریم.

* شب قبل از دربی نمی خوابیدم

رافت در خصوص بهترین خاطره خود از دیدار دربی، گفت: بهترین خاطره ما حضور در این بازی ها است و خاطره شیرین من نخوابیدن قبل از دیدار شهرآورد بود.

* فوت پدرم بدترین خاطره من از دربی است

مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص بدترین خاطره خود از دیدار دربی، اظهار داشت: بدترین خاطره دربی من سال 77 بود که در آن بازی با پاس گلم به افشین پیروانی باعث پیروزی تیم شده بودم.

وی ادامه داد: از برد تیمم خیلی خوشحال بود اما پس از نیم ساعت که به خانه رسیدم متوجه فوت پدرم شدم که این بدترین خاطره من از دربی است.

* حسرت بازی کردن در کنار عزیزی را می خورم

رافت در خصوص اینکه دوست داشت در کنار چه بازیکنانی بازی کند، اظهار داشت: در کنار بازیکنان بسیار بزرگی بازی کرده ام و این بزرگترین افتخار من است.

وی تاکید کرد: تنها حسرتی که می خورم این است که چرا نتوانستم در کنار خداداد عزیزی بازی کنم و ای کاش می توانستم در تیم ملی کنار او به میدان بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)