خبرگزاری پرسپولیس : کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه در دربی بار روانی یک تیم خیلی بیشتر از مسائل فنی تاثیر گذار است، گفت: پرسپولیس می‌خواهد ناکامی نیم فصل اول را فراموش کند که این موضوع فقط با بردن دربی تحقق پیدا می‌کند.

امیر حاج‌رضایی در مورد هفتاد و ششمین دربی پایتخت ضمن بیان مطلب فوق گفت: معمولا اتفاقاتی که در بازی‌های دربی می‌افتد، جلوتر از دیدگاه‌های کارشناسان فوتبال است، بنابراین اگر صحبتی صورت می‌‌گیرد بر اساس شرایط فعلی دو تیم است.

وی در این مورد افزود: جامعه فوتبال در حال حاضر انتظار دارد در شرایطی که تیم استقلال وضعیت خوبی در جدول لیگ داشته و پرسپولیس نیز با حضور یحیی گل‌محمدی روند رو به رشدی را طی می‌کند، شاهد بازی هجومی و زیبا از سوی هر دو تیم باشند.

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در بازی‌های خاص مانند دربی نمی‌توان وضعیت تیم‌ها را تنها از نظر فنی ارزیابی کرد. پرسپولیس می‌خواهد ناکامی‌های خود در نیم فصل نخست را فراموش کند و این امر تنها با بردن دربی تحقق پیدا می‌کند، مانند آنچه برای دنیزلی اتفاق افتاد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دنیزلی عملکرد خوبی در تیم پرسپولیس نداشت و نتایج ضعیفی با این تیم گرفت اما برد دراماتیک 3 بر 2 در دربی بهمن‌ماه سال گذشته، باعث شد تا این مربی در یک حاشیه امنیتی خوب قرار گرفته و نتایج ضعیف قبلی که گرفته بود، به فراموشی سپرده شود.

حاج رضایی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که هواداران هیچ یک از دو تیم تحمل باخت در هفتاد و ششمین دربی پایتخت را ندارند و هر تیمی که نتیجه بازی را واگذار کند، باید تاوان آن را تا بازی دربی آینده بپردازد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر اعضای کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم شرایط روحی – روانی خوبی دارند که این نکته حائز اهمیت برای بدست آوردن پیروزی در دربی است زیرا در این بازی‌ها، بار روانی که روی یک تیم وجود دارد، بیشتر از مسائل فنی تاثیر گذار است.

کارشناس فوتبال ایران در پایان گفت: هواداران هر دو تیم باید بدانند که نتیجه این بازی در قهرمانی هر یک از دو تیم تاثیر چندان زیادی ندارد زیا پس از این بازی، 11 بازی دیگر تا انتهای رقابتهای لیگ برتر وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)