خبرگزاری پرسپولیس :  در حالی که برخی از سایت‌های خبری از مصدومیت شدید رضا حقیقی در تمرین امروز پرسپولیس و از دست دادن دربی خبر داده بودند، سعید عزیزیان می‌گوید مصدومیت او خیلی زود رفع شده و او به بازی روز جمعه می‌رسد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومیت رضا حقیقی در تمرین امروز این تیم و احتمال غیبت این بازیکن در دربی 76 اظهار کرد: حقیقی در اواخر تمرین در برخورد با یکی از بازیکنان از ناحیه پا احساس درد داشت اما چیز خاصی نبود و فردا هم می‌تواند به تمرینش ادامه دهد.

وی افزود: من خودم بالای سر حقیقی حاضر شدم و وضعیت پایش را دیدم. او مشکلی ندارد و می‌تواند روز جمعه برای پرسپولیس به میدان برود.

عزیزیان درباره وضعیت دروازه‌بان‌های این تیم هم گفت: نیلسون گلر باتجربه و حرفه‌ای است و بدون مصدومیت به کارش ادامه می‌دهد. دو دروازه‌بان جوان دیگر تیم هم با انگیزه‌های زیاد کار خود را دنبال کرده‌اند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پایان گفت: در این دو روز تمرین‌های خوبی را در یک زمین مسطح در کرج برگزار کردیم و از شرایط تمرین راضی بودیم. سعی می‌کنیم جمعه بازی خوبی را انجام دهیم و امیدواریم که هواداران را خوشحال به خانه بفرستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)