مرجع خبری پرسپولیس : تيم پرسپوليس روز پنجشنبه در ديدار با پاس همدان اولين پيروزى خود در اين دوره از رقابت هاى ليگ برتر را به دست آورد. ميثم بائو، هافبك پرسپوليس معتقد است كه پرسپوليس هنوز به شرايط ايده آل نرسيده و در آينده بازى هاى بهترى را به معرض نمايش خواهد گذاشت. گفت و گو با وى را بخوانيد:
بازى با پاس چطور بود؟
ما در اين ديدار با هدف پيروزى به ميدان رفتيم اما شرايط سخت بود. وقتى گل خورديم انگيزه بازيكنان بسيار زياد شد و توانستيم بازى را به سود خودمان به پايان برسانيم.


با اين كه ۳ امتياز كسب كرديد اما پرسپوليس در اين مسابقه عملكرد خوبى نداشت! چرا؟
قبول دارم زياد خوب بازى نكرديم اما خوشحالم كه ۳ امتياز را بدست آورديم. معتقدم هنوز به شرايط ايده آل نرسيده ايم و قطعاً در آينده بهتر كار خواهيم كرد. از سوى ديگر هنوز بچه ها با يكديگر هماهنگ نشده اند و فكر مى كنم در هفته هاى آينده اين اتفاق بيفتد و بازى بهترى را مقابل حريفان انجام دهيم.


از عملكرد خودت در اين ۳ بازى راضى هستى؟
فكر نمى كنم بد كار كرده باشم اما مساله اينجاست كه من هم با سايرين هماهنگ نيستم. كم كم دارم در پرسپوليس جا مى افتم و مى توانم در آينده بازى هاى بهترى را انجام دهم.


آينده پرسپوليس را چطور مى بينى؟
قطعاً نتايج خوبى كسب خواهيم كرد. ما يكى از مدعيان قهرمان در اين فصل هستيم.
اما با شرايط موجود، قهرمانى پرسپوليس در اين فصل كمى عجيب به نظر مى رسد؟


نه اتفاقاً! نمى دانم چرا اين روز ها همگان پرسپوليس را تيمى ضعيف تلقى مى كنند. ما با قدرت به كار خود ادامه مى دهيم و در پايان فصل با نتايج خوب پاسخ منتقدان را مى دهيم.
به عملكرد خودت نيز انتقادات زيادى وارد است؟
قبول دارم ايده آل نبوده ام اما بد هم كار نكردم. قصد دارم تمرينات اختصاصى را براى خودم در نظر بگيرم تا به اوج آمادگى برسم و براى پرسپوليس مثمرثمر باشم. اميدوارم شرايط براى به اوج رسيدنم مهيا باشد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)