خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که دایی سرمربی تیم بود، من در دربی گل سالمی زدم، اما داور آن را نادیده گرفت و این بدترین خاطره‌ برایم محسوب می‌شود.

 محمد نوری درباره دربی هفتادوششم و برخی از ناگفته‌های پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانیم:

قبل از رسیدن به دربی 76 پرسپولیس بازی خوبی را مقابل داماش انجام ندادید. با این نظر موافقید؟

بالاخره بازی‌های قبل از دربی شرایط خاص خودشان را دارند. داماش مقابل ما بسیار خوب و متفاوت بازی کرد و حتی در دقایقی ما را اذیت کرد. اما ما هم فرصت‌‌های خوبی داشتیم و گل خود را پس از یک فرار زیبا توسط رضایی به ثمر رساندیم، البته معتقدم باید بیشتر تلاش می‌کردیم تا به گل‌های بیشتری برسیم. ما قبل از دربی سه امتیاز را می‌خواستیم که خوشبختانه با تلاش زیاد به آن رسیدیم.

دربی 76 را چگونه می‌بینید؟

دربی همیشه حساس و بسیار حیاتی است مخصوصا برای هواداران دو تیم. به همین دلیل ما باید خیلی تلاش کنیم تا با هدف خود در این بازی حساس برسیم بالاخره کسب سه امتیاز در این بازی برای ما حیاتی است چون می‌توانیم در جدول باز هم جهش خوبی رو به بالا داشته باشیم.

امیدوارم که همه با هم کمک کنیم تا به یک سه امتیاز خوب در دیدار برابر استقلال پرقدرت برسیم.

خیلی‌‌ها می‌گویند شرایط استقلال از پرسپولیس بهتر است؟

به هر حال باید قبول کنیم استقلال به صدر جدول تکیه کرده و ما هم الان در رده نهم هستیم، اما وضعیت ما نسبت به نیم‌فصل اول زمین تا آسمان فرق کرده است. ما دیگر آن تیم بازنده نیم‌فصل اول نیستیم و با باخت‌ها خداحافظی کردیم، امیدوارم که همین روند را ادامه دهیم. البته این بازی به هیچ عنوان ربطی به این موضوع ندارد که یک تیم اول جدول است و یک تیم هشتم جدول چون همه چیز در زمین و در طول بازی مشخص می‌شود.

آیا پرسپولیس برنده است؟

اهل کری‌ خواندن نیستم و پیش‌بینی هم نمی‌کنم، چون دربی جذاب و حساس است، اما من مطمئن هستم یکی از زیباترین دربی‌های 5 سال اخیر فوتبال کشورمان را روز جمعه هواداران خواهند دید. چون دو تیم با قدرت هستند و بازیکنان خوبی دارند.

می‌گویند این بازی جنگ هافبک‌ها است؟

خوشبختانه من از هافبک‌‌های حریف شناخت خوبی دارم، شاید بتوانیم این بازی را جنگ هافبک‌ها بنامیم اما من وسط زمین را می‌خواهم، بالاخره در استقلال و پرسپولیس ملی‌پوشان و بازیکنان تاثیرگذار زیادی حضور دارند و جدال این بازیکنان به یکدیگر شرایط خاص خودش را دارد، در کل تیمی موفق است که باهوش‌تر باشد و از فرصت‌ها بهترین استفاده را کند.

قطعا می‌دانید قلعه‌نویی بر روی شما هم حساب ویژه‌ای باز کرده است؟

بالاخره باید قبول کنیم استقلال به علاوه بازیکنان خوب، مربی کاربلدی هم دارد مثل ما که یحیی گل‌محمدی در چند وقت اخیر تلاش‌‌های زیادی کرده تا بتواند آرامش را به تیم بیاورد. اما برای ما مهم‌تر از همه چیز کسب سه امتیاز است که باید در دربی به آن برسیم. بالاخره هر دو تیم از یکدیگر شناخت دارند و قطعا مقابل یکدیگر شاید کمی محتاط بازی کنند ولی امیدوارم برنده این بازی پیراهن رنگ قرمز بر تن کرده باشد.

آیا باز هم کاپیتان پرسپولیس تو هستی؟

خدا را شکر می‌کنم که این افتخار نصیب من شد که بازوبند را بر دستانم ببندم البته چون کریمی و مهدوی‌کیا نبودند بازوبند به من رسید و بعد از من هم رضایی و نوروزی در صورتی‌ که بزرگ‌ترها در زمین نباشند بازوبند را می‌بندند اما باور کنید این مسائل مهم نیست، مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد من هم به دنبال بازوبند و این مسائل در 4-5 سال اخیر در پرسپولیس نبودم و اصلا هم نیستم. فقط می‌خواهم با عملکردم مردم، مسئولان و کادر فنی از من راضی باشند. البته بستن بازوبند پرسپولیس برای هر بازیکنی یک افتخار است چون بستن این بازوبند با توجه به اینکه بر دستان بزرگانی مثل پروین، کریمی و مهدوی‌کیا و خیلی دیگر بسته شده بسیار باارزش و یک افتخار برای من است. اما در دربی بزرگ‌ترها هستند.

نمی‌شود حالا یک نتیجه را برای دربی پیش‌بینی کنید؟

خیلی سخت است که این کار را انجام دهم. هر دو تیم قوی و بسیار آماده هستند. اما به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که بهترین بازی خودم را با کمک سایر دوستانم با تمام قوا به نمایش بگذاریم.

نظرت در خصوص بازگشت فرهاد مجیدی چیست؟

بالاخره باید قبول کنیم ایشان بازیکنی خوب و بزرگ است و کاپیتانی قابل احترام اما برای ما فرقی نمی‌کند ما 3 امتیاز بازی را با وجود احترامی که برای استقلال قائل هستیم می‌خواهیم، البته استقلال به جز مجیدی بازیکنانی مثل نکونام و جباری آماده را در وسط زمین دارند اما من وسط زمین را می‌خواهم.

چند دربی تا الان حضور داشتید؟

در 3 تا 4 سال اخیر در تمام دربی‌ها توپ زده‌ام، شاید قبلا استرس داشتم اما الان این‌طور نیست و خیلی راحت مثل بازی‌های دیگر بازی خودم را می‌کنم.

خاطره بد و شیرینت از دربی‌ها چیست؟

خاطره بد من گلی بود که در زمان دایی زدم و کمک داور به یکباره پرچم زد، هنوز هم نمی‌توانم قبول کنم که آن گل قبول نشد و هنوز هم باور نمی شود. بالاخره در دربی 20 یا 30 فرصت به دست نمی‌آید و باید از تک ‌موقعیت‌ها بهترین استفاده را کرد. اما متاسفانه گل سالم مرا مردود اعلام کردند.

و اما خاطره شیرین؟

برد 3 بر 2 مقابل استقلال که در تاریخ می‌ماند و ثبت خواهد شد، خاطره شیرین من است آن هم در 10 دقیقه. خیلی خوشحالم در آن بازی پاس گل دادم و مطمئن باشید باز هم سعی می‌کنم با توجه به شناختی که از مهاجمان خوبمان دارم با پاس‌های خوب آنها را در دربی تغذیه کنم. بالاخره ما مهاجمانی داریم که هر لحظه بوی گل می‌دهند، حالا شاید در یکی دو بازی گذشته گل نزده باشند اما در نیم‌فصل دوم آمار گل‌زنی ما ثابت کرده که یکی از بهترین و هجومی‌ترین تیم‌های ایران هستیم. مقابل استقلال هم مطمئن باشید مثل داماش بازی نخواهیم کرد چون سه امتیاز را می‌خواهیم.

آیا 2اخطاره بودنت باعث شد تا در برابر داماش با احتیاط بازی کنی؟

من بازی خودم را انجام دادم، نمی‌شود گفت که دوست داشتم این بازی مساوی یا با باخت تمام شود اما من در دربی باشم. من کار خودم را طبق دستور کادر فنی انجام دادم، ولی راستش را بخواهید دوست نداشتم دربی را از دست بدهم چون این بازی حساسیت خاص خودش را دارد و تیمی برنده است که با روحیه و با انگیزه بیشتری وارد میدان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)