خبرگزاری پرسپولیس :  اسطوره باشگاه میلان می گوید، برای افتتاح آکادمی باشگاه پرسپولیس به ایران آمده است. او همچنین دوست دارد پرسپولیس پیروز دربی 76 باشد.

فرانکو باره سی که بامداد امروز (پنجشنبه) وارد ایران شد، درباره حضور خود در ایران اظهار کرد: از اینکه برای اولین بار به ایران می آیم خوشحالم. شما کشوری با تمدن و فرهنگی غنی دارید و این باعث خوشحالی من است که می توانم در این سفر که به دلیل همکاری با باشگاه پرسپولیس است از کشور ایران دیدن کنم.

وی ادامه داد: شاید بهانه اصلی من برای حضور در ایران دیدار با رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود که چندی پیش به ایتالیا آمده بود و با باشگاه میلان مذاکراتی را انجام داد. برنامه های مربوط به آکادمی پرسپولیس و تیم های پایه این باشگاه از مهم ترین مسائلی است که قرار است در این سفر آنها را پیگیری کنیم.

مدافع سال های دور میلان با اشاره به علاقه خود برای دیدن دربی تهران گفت: یکی دیگر از دلایل حضور من در ایران تماشای دربی تهران از نزدیک بود که فکر می کنم یکی از بزرگترین دربی های جهان است. زمانی که رویانیان به ایتالیا آمده بود یکی از فیلم های مربوط به دربی را دیدیم و من همانجا فهمیدم که چه بازی بزرگی است و انگیزه ام برای دیدن این بازی بیشتر شد.

وی ادامه داد: وقتی شنیدم که برای این بازی 100 هزار نفر به ورزشگاه می آیند، واقعا حیرت زده شدم. امیدوارم بازی خوبی را ببینم. خیلی خوشحالم که قرار است با پرسپولیس که رنگ لباسش با میلان تقریبا یکی است همکاری کنیم. امیدوارم پرسپولیس این بازی را ببرد.

باره سی در پایان گفت: همانطور که گفتم هدف اصلی من از سفر به ایران توسعه آکادمی باشگاه پرسپولیس است که قرار است بعد از دربی آن را افتتاح کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)