خبرگزاری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: در برخی صحنه‌های دربی آنقدر فوتبال زشتی را شاهد بودم که حتی از تلویزیون هم تماشا نمی‌کردم.

ابراهیم آشتیانی در خصوص تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی 76 عنوان کرد: چند سالی بود که دربی به این ضعیفی را شاهد نبودیم. بنا به هر دلیلی دو تیم به نتیجه تساوی راضی بودند و کمتر به سمت دروازه‌ها حمله می‌کردند.

وی ادامه داد: با این بازی‌ها فوتبال ما ضربه می‌بیند. باره‌سی در ورزشگاه حاضر بود و این بازی را تجزیه و تحلیل می‌کند اما این فوتبال ما هیچ چیزی نداشت جز یک بازی خسته کننده. برای هیچ کس هم این بازی قابل قبول نبود. فقط در 10 دقیقه پایانی پرسپولیسی‌ها کمی فشار آوردند.

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه داور پنالتی به سود سرخ‌پوشان اعلام نکرده، یادآور شد: شاید اگر داور پنالتی را اعلام می‌کرد و پرسپولیس به گل می‌رسید شرایط متفاوت بود. استقلال برای جبران نتیجه حمله می‌کرد و فوتبال بهتری را شاهد بودیم اما اینگونه نشد. در هیچ صحنه‌ای خلاقیت و بازی تاکتیکی را شاهد نبودیم که بخواهیم تجزیه و تحلیل کنیم.

آشتیانی در مورد حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه و بازی ضعیف دو تیم عنوان کرد: به جای اینکه بازیکنان با حضور هواداران به وجد آیند و بخواهند بهتر بازی کنند بر عکس این اتفاق رخ می‌دهد. اگر اینگونه بخواهد ادامه پیدا کند در بازی‌های آینده 5 نفر هم به ورزشگاه نمی‌آیند. بازی به گونه‌ای بود که دو کشتی‌گیر نیم ساعت در تشک حاضر شوند و فقط همدیگر را هل دهند.

وی با اشاره به اینکه از پرسپولیس انتظار می‌رفت تا بهتر بازی کند، گفت: شاید استقلال با یک امتیاز هم می‌توانست به صدر جدول برسد اما پرسپولیس چیزی برای از دست دادن نداشت آنها در کورس قهرمانی نیستند می‌توانستند با برتری در این بازی نتایج گذشته را جبران کنند اما دو تیم برای نباختن به میدان آمده بودند. دروازه‌بان‌های دو تیم هم از بیکارترین بازیکنان میدان بودند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: مربیان برای اینکه نبازند به میدان می‌آیند. می‌خواهند در خیابان به عنوان یک شکست خورده به آنها نگاه نکنند. به همین دلیل هیجانی در بازی شاهد نبودیم و هیچ کس از آن لذت نمی‌برد. در برخی صحنه‌ها آنقدر فوتبال زشتی را شاهد بودیم که حتی به صفحه تلویزیون نگاه نمی‌کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)