دروازه‌بان اینتراخت برانشوایگ با رد دعوت حضور برای بازی حساس با لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ امیدوار به کسب شانس حضوری مجدد در تیم ملی ایران است.

  •  
  •  
  •  

به نقل از روزنامه برانشوایگر، دانیل داوری علاقمند است برای تیم ملی ایران بازی کند اما در مقطع کنونی به علت یکسری موانع، شانس حضورش را برای بازی با لبنان در تهران منتفی می‌داند. وی که برای این بازی در ورزشگاه آزادی دعوت شده، معتقد است در صورت حضور در تهران ، فرصت اندکی برای بازیابی قوا در بازی اینتراخت برانشوایگ مقابل آلن پس از 48 ساعت خواهد داشت.

پس  اعلام کرده نمی‌تواند برای بازی با لبنان خود را به تهران برساند.

داوری که پدری ایرانی دارد، در این مورد گفت: حضور در ایران فرصتی است که به خواسته قلبم پاسخ دهم اما اگر برای آن بازی(16 بهمن) سفر کنم، آنگاه پس از سفری طولانی فرصت کافی برای بازیابی قوا نخواهم داشت. انجام این چنین سفری برای من بسیار مخاطره‌انگیز خواهد بود.

به اعتقاد این ستاره که اهل شهر گیسن است و از سال 2009 برای اینتراخت برانشوایگ بازی می‌کند، حضور در تیم باشگاهی در مسیر صعود به دسته اول ضروری است. او باور دارد با رد اولین دعوت از سوی تیم ملی ایران، بحث حضورش در تیم زادگاه پدری‌اش به کلی منتفی نخواهد بود.

داوری افزود: امیدوارم فرصتی دیگر برای حضور در تیم ایران پیداکنم.  آنچه مشخص بوده، این نکته است که همچنان توانم را صرف بازی در اینتراخت برانشوایگ می‌کنم.

تیم باشگاهی او اکنون با 44 امتیاز در صدر جدول دسته دوم بوندس‌لیگا حضور دارد و شانس زیادی برای راهیابی به دسته اول لیگ ژرمن‌ها خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)