خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلالی ها باید بپذیرند که در شهرآورد 76 ضعیف تر از پرسپولیس بودند و تیم ما شایسته کسب سه امتیاز بود.

رضا شاهرودی افزود: شهرآورد پایتخت به هیچ عنوان بازی زیبایی نبود و فکر می کنم برخلاف انتظارها بسیار کسل کننده بود.

وی ادامه داد: استقلال در این بازی برای مساوی آمده بود وتیم پرسپولیس در مجموع عملکرد بسیار بهتری نسبت به استقلال داشت. استقلال در این بازی تنها به ضد حملات فکر می کرد و این باعث خسته کننده شدن این بازی شد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی، گفت: پرسپولیس با بازی خوبی که روز گذشته از خود به نمایش گذاشت نشان داد روند رو به رشدی را طی می کند.

وی در خصوص اظهار نظر بعضی بازیکنان استقلال در مورد اینکه تیم 12 جدول از این مساوی باید خوشحال باشد، تصریح کرد: بالاخره بعد از بازی این حرف ها پیش می آید اما استقلالی ها باید بپذیرند بد بازی کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا چنین اظهاراتی حرفه ای است، اظهار کرد: ما چه چیزمان حرفه ای است که بخواهیم اظهار نظرهایمان هم حرفه ای باشد.

شاهرودی درمورد تعویض های گل محمدی، خاطرنشان کرد: گل محمدی تعویض های بسیار خوبی کرد و بازیکنان نیمکت نشین به خصوص کلاه کج و نوروزی بسیار خوب کار کردند.

وی با اشاره به غیبت علی کریمی در این بازی گفت: نبود کریمی بسیار تاثیر گذار بود و اگر او می توانست بازی کند به طور حتم پرسپولیس روز بهتری را پشت سر می گذاشت.

شاهرودی در پاسخ به این سئوال که آیا قبول دارید پولادی افت کرده است، اظهار داشت: این مساله را قبول ندارم، زیرا گل محمدی از او خواسته در کار های دفاعی بیشتر حضور داشته باشد و این مساله باعث شده تا او کمتر به چشم آید.

وی درمورد عملکرد مارکو پروویچ درسمت چپ پرسپولیس، گفت: پروویچ بازیکن بسیار خوبی است و اگر بازیکنان دیگر بتوانند با او هماهنگ شوند می تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا فوتبال ایران دیگر چپ پایی مانند او ندارد، اظهار داشت: این را باید مردم نظر بدهند که مرا به شاهرودی تبدیل کردند و اگر می خواهیم بازیکن خوب داشته باشیم باید سرمایه گذاری اصولی و با برنامه کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد تیم داوری، تصریح کرد: به اعتقاد من عملکرد داوران هم خوب بود، ولی در خصوص صحنه های مشکوک به پنالتی نظری ندارم.

وی در مورد غیبت پیشکسوتان پرسپولیس در آزادی گفت: برای این برخورد ها باید یک مشاور خوب در باشگاه حضور داشته باشد اما در حال حاضر موفقیت تیم از هر چیزی مهم تر است.

شاهرودی خاطرنشان کرد: پرسپولیس با ادامه همین روند می تواند قهرمان جام حذفی شود و امیدوارم که بازیکنان بتواند به روند خوب خود ادامه دهند.

وی در خصوص اینکه چرا بازیکنان ایرانی زود افت می کنند، گفت: زمانی که به بازیکن پول های خوب می دهند باید فرهنگ را هم به او بیاموزند تا اشباع نشوند ما در گذشته به خاطر پیراهن تیم بازی می کردیم ولی دیگر این مسایل را نمی بینیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)