مهر: مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کاش برای گرفتن مطالباتم از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کردم تا الان حقم را می‌گرفتم.

نعیم سعداوی در خصوص دیدار تیم‌های فولاد خوزستان با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در چند هفته اخیر رشد خوبی از نظر فنی داشته است ولی ما هم 15 هفته است که نباخته‌ایم. تلاش ما این است که بازی خوب و قابل قبولی برابر پرسپولیس انجام دهیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس هم با حضور گل‌محمدی شکستی را تجربه نکرده است، گفت: احساسم این است که یحیی موفق شده جو صمیمی و همدلی را در پرسپولیس ایجاد کند چون در کوتاه مدت نمی‌تواند اتفاق خاصی در یک تیم رخ بدهد. آنچه که به پرسپولیس کمک کرده، بیشتر مسائل غیر فنی است تا فنی. مسائلی از قبیلی افزایش رفاقت‌ها و از بین رفتن فاصله بین مربیان با بازیکنان.

مربی فولاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره عدم توجه به رکورد فولاد در شکست نخوردن و عدم توجه رسانه‌ها به این رکورد، تاکید کرد: شاید همین سکوت و بی توجهی به نفع ما باشد. به هر حال رسانه‌ها بیشتر به تیم‌هایی می‌پردازند که حاشیه دارند ولی باشگاه‌هایی که مدیران بی حاشیه دارند و طبق برنامه کار می‌کنند در معرض توجه نیستند.

" به باشگاه‌هایی توجه می‌شود که بیشترین آسیب را به فوتبال می‌زنند". سعداوی با بیان این مطلب، افزود: بعضی از مدیرانی که به فوتبال آمده‌اند بیشترین آسیب را به این رشته زده‌اند. فوتبال ایران کجا مدیرانی داشت که داوران را اینقدر شدید زیر سئوال ببرد. مدیرانی که با لفظ بسیار دور از شان ورزش مسائل احساسی را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند و هر روز یک قدم برای آسیب رساندن به فوتبال بر می‌دارند.

وی همچنین با انتقاد از فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به پرداخت نشدن مطالباتش از باشگاه پرسپولیس یادآور شد: از مربیان و بازیکنانی که از باشگاه‌های سابق خود طلب دارند عاجزانه درخواست می‌کنم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت نکنند. آنها با این کار فقط وقتشان را هدر می‌دهند و چیزی جز خرد کردن اعصابشان به دست نمی‌آورند. این مسیری است که من پنج سال آن را طی کرده‌ام.

مربی پیشین پرسپولیس در پایان گفت: کاش برای گرفتن طلبم به فیفا شکایت می‌کردم. از دیگران هم خواهش می‌کنم حقشان را در فیفا بگیرند چون احکام کمیته انضباطی هیچ ضمانت اجرایی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)