خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست سابق سرخپوشان که برای ملاقات با فرزندانش به آمریکا سفر کرده بود به ایران بازگشت.

دکتر محمد زادمهر در خصوص دلایل سفر اخیرش به آمریکا گفت: برای ملاقات فرزندانم به آمریکا رفته بودم. دختر بزرگم آرشیتکت است و برای دکترا به آمریکا رفته است. دختر دومم هم دندان پزشکی می خواند. من خودم هم در اوایل دهه 90 یک مقطع 6 ماهه برای تکمیل تحصیلاتم در رشته دندان پزشکی در آمریکا زندگی کرده ام.

زادمهر در خصوص فوتبالیست های پیشکسوت ایرانی که در آمریکا هستند گفت: برادران مژدهی در تگزاس هستند، حاج رحیمی پور در سانفرانسیسکو است، نظری هم در تگزاس مدرسه فوتبال موفقی دارد.

زادمهر در خصوص آخرین وضعیت احمدرضا عابدزاده و اینکه آیا دروازه بان سابق تیم ملی به زبان انگلیسی تسلط دارد یا خیر هم گفت: عابدزاده در مدرسه فوتبالش شاگردان زیادی دارد. او به طور کامل به زبان انگلیسی مسلط نیست اما همه کارهایش را خودش به تنهایی انجام می دهد. عابدزاده در آمریکا آرامش دارد اما کمی دلگیر است.

زادمهر در توضیح اینکه پرسپولیس در سال های گذشته نتوانست برای انجام بازی های دوستانه به آمریکا سفر کند، اظهار داشت: تا جایی که من در جریان بودم مشکل سیاسی نبود. پرسپولیسی ها نتوانستند زمان رفتنشان را هماهنگ کنند و شرکت ها و حامیان مالی هم ضرر بسیاری دیدند. اما به خاطر ایرانی بودن خیلی ها حاضر شدند به شدت ضرر کنند اما از پرسپولیس شکایت نکنند.

زادمهر در پاسخ به این سئوال که آیا باز هم امکان حضور پرسپولیس در آمریکا وجود دارد، گفت: بله اتفاقا صحبت هایی انجام شده تا بازی های تدارکاتی برای پرسپولیس و استقلال در لس آنجلس برگزار شود و تمام هزینه های سفر 2 تیم هم تامین شود. مطمئن باشید در این صورت استادیوم لس آنجلس پر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)