مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: چطور می‌شود تیمی که در رده هفتم قرار دارد بازیکن ملی‌پوش نداشته باشد؟

فارس؛ محمدرضا کشوری‌فرد  در خصوص تساوی بدون گل صبای قم برابر تراکتور‌سازی عنوان کرد: بازی بسیار خوب و زیبایی برگزار شد و 2 تیم تلاش زیادی انجام دادند. باید در این دیدار به برتری دست می‌یافتیم زیرا فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی در مورد قضاوت داور و اینکه مسئولان تراکتور‌سازی معتقد بودند یک پنالتی به سود آنها گرفته نشده خاطرنشان کرد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم. بازی برابر پرسپولیس هم یک پنالتی ما را نگرفتند. کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند، هرچند که من مورد خاصی را در بحث داوری ندیدم. اگر آنها نظرشان این است که داور پنالتی نگرفته، شاید صحنه را ندیده است، همانند صحنه‌ای که داور در دیدار ما و پرسپولیس ندید.

کشوری‌فرد در خصوص در خواست باشگاه صبا برای تغییر ساعت دیدار این تیم برابر الشباب یادآور شد: به علت اینکه بحث نور‌افکن ورزشگاه یادگار امام مشکلش حل شد به مسئولان کنفدراسیون آسیا نامه زدیم تا دیدار ما را از ساعت 14 به 17 انتقال دهند زیرا در این زمان تماشاگران بیشتری به ورزشگاه خواهند آمد. مسئولان AFC نیز با درخواست ما موافقت کردند.

وی افزود: مشکلی که وجود دارد بحث همزمانی دیدار ما با بازی پرسپولیس و نفت است که به نظرم سازمان لیگ باید دیدار سرخپوشان را تغییر دهد تا بتوانیم از بحث پخش تلویزیون استفاده کنیم. نامه خود را به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم تا دیدار پرسپولیس و نفت را ساعت 15 برگزار کنند تا بتوانیم بازی صبا را نیز پخش مستقیم داشته باشیم. تمام تمرکز خود را روی این بازی گذاشتیم و پیروزی در این دیدار دور از دسترس نیست.

کشوری‌فرد در مورد مشکل محسن بیات خاطرنشان کرد: بیات هم‌اکنون در تمرینات تیم شرکت می‌کند و مشکلش برطرف شده است.

وی درباره اینکه کی‌روش از تیم صبا بازیکنی را به تیم ملی دعوت نکرده یادآور شد: به هر حال نظر سرمربی بوده است، بعضی وقت‌ها دعوت می‌کند و برخی اوقات بازیکنی را دعوت نمی‌کند، اما آیا واقعا تیم رده هفتمی جدول جای یک بازیکن هم نداشته است؟ چطور می‌شود که یک بازیکن هم از صبا دعوت نشده است؟ علت این موضوع را باید از کی‌روش بپرسید، حداقل یکی دو بازیکن ما می‌توانستند در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند.

مدیرعامل باشگاه صبا درباره اینکه اکثر تیم‌ها نسبت به چمن ورزشگاه یادگار امام قم معترض هستند عنوان کرد: زمین قم بد نیست و در حال ترمیم هستیم و بهتر از قبل شده است. مگر زمین تبریز، شیراز و اصفهان خوب است؟ به هر حال زمستان است و زمین‌ها مشکلاتی دارند اما زمین قم بهتر از گذشته شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)