خبرگزاری پرسپولیس : بسیاری از بازیگنان که انتظار داشتند به تیم دعوت شوند در این لیست غایب هستند. از تیم پرسپولیس بازیکنانی نظیر رضا حقیقی و محمد نوری یا حتی خود کریم انصاری فرد می توانستند به تیم ملی کمک کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اسامی دعوت شده به تیم ملی گفت: به نظر من این لیست جای بحث زیادی دارد اما باید به نظر کادر فنی احترام گذاشت.

محمد پنجعلی با بیان این مطلب افزود: بسیاری از بازیگنان که انتظار داشتند به تیم دعوت شوند در این لیست غایب هستند. از تیم پرسپولیس بازیکنانی نظیر رضا حقیقی و محمد نوری یا حتی خود کریم انصاری فرد می توانستند به تیم ملی کمک کنند.

وی ادامه داد: کریم انصاری فرد هنوز هم جا دارد به بلوغ برسد. او آینده خوبی دارد ولی تاحدودی با مشکلات روحی و روانی مواجه شده و هنوز در تیم پرسپولیس جا نیفتاده و گرنه همان انصاری فرد سایپا است.

این کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص خداحافظی رحمتی از تیم ملی گفت: رحمتی کار غیر حرفه‌ای کرد و به نظر من مربی‌های تیم ملی باید پیگیری‌های لازم را در این ارتباط انجام می دادند تا مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند.روی بازیکنی مانند رحمتی هزینه شده و نباید در مورد او عجولانه تصمیم گرفت.

پنجعلی اضافه کرد: روزگاری وقتی می خواستم مقابل تیم هایی مانند لبنان قرار بگیریم تیم هایی که در آسیا درجه 2 و 3 بودند پیش از شروع مسابقه کاپیتان های آنها به سمت ما می آمدند و می گفتند به ما کمتر گل بزنید اما الان این تیم ها مقابل ما به پیروزی می رسند و ما از رویارویی با آنها هراس داریم. یک زمان ترس من از رویارویی با تیم هایی مانند کره و ژاپن بود اما الان از رویارویی با تیم هایی مانند لبنان و قطر نگران هستیم.

پنجعلی در خصوص اینکه آیا تیم ملی می تواند با کسب نتایج لازم در سه بازی آینده به جام جهانی صعود کند، گفت: اگر خوش شانس باشیم می توانیم در غیر این صورت غیر ممکن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)