مرجع خبری پرسپولیس : چطور قانون جزای مملکت وقتی می خواهد قیومیت یک بچه نابالغ را به احدی بسپارد، چنان سخت می گیرد که انگار سرنوشت یک جامعه در میان است، اما همان سیستم قضایی به این سهولت دغدغه مشترک میلیون ها ایرانی را به دست احدی سپرده که صدای بی کفایتی اش از صد فرسخی شنیده می شود؟!
1 -هورا؛ «سازمان چك داد، حوار ماندني شد»! آفرين به غيرت سازمان. درود بر شيوه مديريتي آقايان. احسنت به اين همه تدبير و درايت. واقعا اين فداكاري را كه با فونت هزار روي جلد رژه رفته است،‌چگونه مي‌توان هضم كرد؟ فكرش را بكنيد؛ سازمان چك داد تا يك فوتباليست در تيم دولت بماند. واقعا كه اشك شوق در چشم‌مان حلقه زد، بعد از تماشاي اين شكوه ايثار و از خود گذشتگي. بابا سازمان!
2 -تحقير‌آميز است كه تيم دولت،‌ تيمي كه دولت يك دهه پيش براي تصاحبش ماه‌ها جنگيد و هزينه كرد، اكنون چنان به دريوزگي افتاده است كه يك بازيكن اجنبي، از گرد راه نرسيده كلي براي رييس روئسايش شاخ و شانه مي‌كشد و سرانجام كار را به جايي مي‌رساند كه دوستان عجز و لابه به سوي دفتر و دستك سازمان تربيت‌بدني مي‌برند! آقايان چه كرده‌اند با يكي از محبوب‌ترين تيم‌هاي ايران؟ مگر دشمني به دست دوستان سپرده بودند كه با آن در اين سال‌ها چنين كردند؟ آن از زمين تمرين مضحك‌شان كه ستاره‌ها بايد دزدانه از نردبامش بالا و پايين بروند، اين هم از بازيكن گرفتن‌شان كه محصول اعانه جمع كردن از اين و آن است. اي دريغا كه در پي اين همه خفت و خاري، دولت لابد براي پرداخت كردن نسيه‌اي صورت حساب خريد يك فوتباليست عراقي، در پي تشكر گرفتن از افكار عمومي هم هست…!


3 – اين چه باشگاهي است كه هنوز قطار ليگ به هفته سوم نرسيده بوي الرحمن‌اش بلند شده؟ بقالي دونبش سر كوچه هم سه هفته‌اي رنگ و بوي ورشكستگي به خودش نمي‌گيرد كه حال و روز پرسپوليس اين شده است. چرا بايد يك فوتباليست خارجي، هنوز راه زمين تمرين تيمش را ياد نگرفته، مسير ساختمان مديريتي مجموعه را از بر كند و هر روز بسان طلبكارها در را از پاشنه در بياورد؟ از همه جالب‌تر اينكه بعد از ورود سوپرمن‌گونه سازمان محترم به چرخه مشكلات پرسپوليس با حوارملامحمد، دو بازيكن ديگر عازم محل باشگاه شده‌اند تا بپرسند چرا «آب حيات» دولت براي آنها نمي‌جوشد؟! عجب تيم مدرني ساخته‌اند آقايان؛ مجموعه‌اي كه نمي‌تواند دوزار براي خودش درآمدزايي كند، طلب يك بازيكن تازه‌وارد را بدهد، قسط اول مهره‌هايش را بپردازد و در موردش دعوا سر اين باشد كه «چند» ميليارد بدهي دارد! دست دولت درد نكند و البته چشم AFC روشن كه آقايان از ايران، سال گذشته اسناد تجاري بودن چنين باشگاه آشفته‌اي را برايش ارسال كردند و مجوز بازي‌اش در ليگ قهرمانان را هم گرفتند!
4 -دادگاه دوباره تشكيل بدهيد لطفا؛ يك دهه، كافي بود براي آنكه عالم و آدم بفهمند دولت صلاحيت نگهداري از اين «طفل» را ندارد. چطور قانون جزاي مملكت وقتي مي‌خواهد قيومیت يك بچه نابالغ را به احدي بسپارد، چنان سخت مي‌گيرد كه انگار سرنوشت يك جامعه در ميان است، اما همان سيستم قضايي به اين سهولت دغدغه مشترك ميليون‌ها ايراني را به دست مجموعه‌اي سپرده كه اكنون بوق بي‌كفايتي‌اش در اين زمينه از صدفرسخي شنيده مي‌شود، اما دم بر نمي‌آورد؟ ديگر بس است افلاس و تحقير؛ حالا كه گويا واگذاري و خصوصي‌سازي هم چيزي بيشتر از وعده و وعيدهاي معمول نبوده، اي‌كاش دست‌كم مدعيان پيشين و ديرين دوباره در گود آيند تا چه بسا بزرگترين تيم اين مملكت دمي در رفاه و با عزت نفس بياسايد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)