هافبک تیم تراکتورسازی تبریز گفت: خبر تصمیم بازیکنان تراکتور برای بازی نکردن مقابل صبا دروغ است و بازیکنان ما آنقدر بی معرفت نیستند که بین دو نیمه اعتصاب کنند.

مهدی کریمیان در گفت و گو با خبرنگار اوج اظهارداشت: شرایط تیم ما برای بازی با ملوان خوب است. نیم فصل دوم را خیلی خوب شرع کردیم و با اینکه در یکی دو بازی امتیاز از دست دادیم اما شرایط خوبی داریم و می توانیم خودمان را به استقلال برسانیم.
وی درباره حضور تراکتور در بازیهای آسیایی گفت: به نظر من بازی در آسیا آسانتر از لیگ ایران است. در آسیا همه چیز حساب و کتاب دارد و اصولی پیش می رود. اتفاقا برعکس آنچه می گویند کیفیت فنی لیگ ایران اصلا پایین نیست. وقتی در یک هفته 6 بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان می رسد معلوم است که بازیها دشوار هستند.
کریمیان افزود: شرایط نامساعد زمینهای ایران کار را برای تیمهای ایرانی دشوار می کند. مثلا بازیکن دم دروازه می خواهد توپ را گل کند اما پایش پیچ می خورد و هم خودش مصدوم می شود و هم توپ به بیرون می رود. ما در بازیهای آسیایی می توانیم وقتی مهمان هستیم از شرایط خوب زمین حریفان استفاده کنیم و در دیدارهای خانگی هم با استفاده از امتیاز حضور تماشاگران امتیازات لازم را کسب کنیم. فکر می کنم امسال رکورد حضور تماشاگران در بازیهای آسیایی دست تراکتور باشد و همه تیمها از دیدن تماشاگران تیم ما کپ کنند.
وی درباه این شایعه که بازیکنان تراکتور در بین دو نیمه دیدار این تیم مقابل صبا به دلیل مشکلات مالی نمی خواستند بازی کنند، گفت: واقعا مطرح کردن چنین بحثهایی خنده دار است.این حرفها زایید تخیلات افراد خیالبافی است که چشم دیدن موفقیت تراکتور را ندارند و می خواهند تماشاگران را علیه بازیکنان تحریک کنند. من به این جنگهای رسانه ای عادت دارم و می دانم پشت پرده این حرفها چیست.
کریمیان با اشاره به مشکلات مالی تراکتور افزود: اگر مشکلات مالی تراکتور حل نشود تیم به بحران می رود اما بازیکنان ما آنقدر بی معرفت نیستند که به دلیل چنین مشکلاتی اعتصاب کنند. مشکلات مالی تیم ما را هیچکدام از تیمهای لیگ برتری ندارند و چنین مسایلی برای تیمی که ادعای بین المللی بودن دارد خوب نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)