مرجع خبری پرسپولیس : زلاتكو كرانچار مي‌گويد اين خبر كه عباس انصاري‌فرد مديرعامل پرسپوليس قبل از بازي اواخر هفته پيش قرمزها با پاس همدان در ليگ برتر فوتبال كشور به وي هشدار داده و آن مسابقه را از آخرين فرصت‌هاي او براي بقا در اين باشگاه خوانده بود، كذب محض است. سرمربي كروات و 53 ساله تيم فوتبال پرسپوليس تهران همچنين مدعي است كه مردم هنوز به توان واقعي تيم تحت فرماندهي وي و قابليت‌هاي تهاجمي دلخواه او پي نبرده‌اند و فقط برگزاري بازي‌هاي بعدي قرمزها است كه مي‌تواند اين وجه را بر فوتبالدوستان آشكار سازد.
>>> توان و آمادگي شاگردان خود را در چه سطحي مي‌دانيد؟
فكر مي‌كنم به مرز 70 درصد رسيده باشند. حال مي‌توانيد تصور كنيد كه اگر به مرز صددرصد برسند، چه‌ها كه نخواهد

 شد.

>>> به‌نظر مي‌رسد برخلاف مربيان سابق پرسپوليس روي كريم باقري زياد حساب نمي‌كنيد.
اصلاً اين‌طور نيست، در تضاد با چيزي كه گفتيد بسيار خوشحالم مهره كهنه‌كاري مثل باقري را در تيم خود دارم. او مي‌تواند بهترين مجري و انتقال‌دهنده توصيه‌هاي من به ساير بازيگران تيم باشد و با تجربه بيكرانش بچه‌ها را در جريان مسابقه از استرس خارج كند.

>>> ظاهراً بيش از حد به اصل حمله و گلزني بها مي‌دهيد.
همين‌‌طور است. من اين را از قبل هم گفته بودم، اولين مسئله‌اي كه بعد از آمدن به تهران در مورد پرسپوليس دريافتم، اين است كه هواداران عاشق روحيه تهاجمي هستند و دوست دارند كه پرسپوليس مثل ايام اوجش بتازد و گل بزند و اين درست برابر با برداشت من از ورزش فوتبال و طرز تلقي من از تاكتيك‌هاي آن است. شما در هفته‌هاي بعدي بيش از پيش از پرسپوليس نمايش‌هاي هجومي منجر به گلزني‌هاي متعدد خواهيد ديد و ما همچنان خواهيم تاخت.

>>> به‌نظر مي‌آيد سيستم دلخواه شما 1-3-2-4 باشد.
همين‌طور است و خيال هم ندارم آن را تغيير دهم. بايد جلو برويم و ببينم شاگردانم با اين سيستم چه مي‌كنند.
>>> بازي بعدي‌تان را كه جمعه شب با صباي قم است، چگونه مي‌بينيد؟

اين‌طور كه به اطلاع من رسانده‌اند صبا يكي از پنج تيم برتر ايران است و حتي مي‌تواند مدعي جدي قهرماني باشد. به اين خاطر بايد با احتياط و حسابگري لازم به ديدار اين حريف برويم و مواظب باشيم. اضافه بر اين بايد ضعف‌هايي را كه تابه‌حال در بازي ما هويدا شده است، برطرف كنيم.
>>> برنامه بعدي شما چيست؟
با احتساب اين‌كه بين بازي‌هاي ما در هفته‌هاي چهارم و پنجم ليگ 10 روز فاصله است سفري به امارات خواهيم داشت و آن‌جا اردويي داير خواهيم كرد و مي‌كوشيم روي ضعف‌هايمان در آن‌جا كار كنيم. از الان طرح‌ها و برنامه‌هاي دقيقي را براي آن اردو ريخته‌ام تا وقت‌مان در آن‌جا به هدر نرود.
>>> آيا كادر فني پرسپوليس شلوغ و ابهام در آن برقرار نيست؟
من شرح وظايف افراد را تعيين كرده‌ام تا ابهامي برجاي نماند. ايكوويچ دستيار من است و نه بدنساز تيم. شرح مسئوليت‌هاي عبدي و عابدزاده و بقيه نيز به دقت ترسيم شده و هركس مي‌داند چه كاره است. خوشبختانه هيچ مشكلي هم تابه‌حال در اين خصوص نداشته‌ايم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)