مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در جمع بازيكناني كه نسبت به مطالباتشان از باشگاه معترض بودند حضور داشتم و پدرم هم موافق آن بود.

محمد پروين درباره شرايط فعلي تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه ديدار برابر صباي قم اظهار كرد: با وجود اتفاقات اخير و اعتراض تمام بازيكنان پرسپوليس نسبت به مطالباتشان از باشگاه، اما خوشبختانه بخاطر پيروزي كه هفته گذشته مقابل پاس همدان داشتيم، شرايط رواني خوبي پيش از بازي با صبا بر پرسپوليس حاكم است. همه بچه‌ها سرحال هستند و مي‌خواهند در اولين بازي ليگ برتر كه در حضور تماشاگران پرسپوليس برگزار مي‌شود، پيروز باشند.

وي افزود: صبا هم تيم قدرتمندي است و بازيكنان خوبي دارد. آنها از سه بازي گذشته دو مسابقه را پيروز شدند و در برابر استيل‌آذين هم عملكرد قابل قبولي داشتند كه تنها در لحظات پاياني نتيجه بازي را واگذار كردند.

وي در رابطه با شرايط جسماني‌اش نيز گفت: خدا را شكر وضعيتم روز به روز بهتر مي‌شود و در تركيب تيم با ساير بازيكنان به هماهنگي خوبي رسيده‌ام. در راه موفقيت در فوتبال سعي مي‌كنم از تجربيات و راهنمايي‌هاي پدرم علي پروين نيز استفاده كنم و او هم در جريان كارم هست.

وي درباره عملكرد كرانچار سرمربي پرسپوليس خاطرنشان كرد:

 من تجربه بازي در خارج از كشور و كار كردن با مربيان خارجي در داخل را هم دارم و فكر مي‌كنم كرانچار مربي خوبي است. تسلط او بر تيم روز به روز بيشتر مي‌شود. كرانچار دير به تيم ما پيوست و قطعا براي هماهنگي ايده‌آل با شرايط تيم نياز به زمان بيشتري دارد.

پروين با بيان اينكه پدرش هم در جريان اعتراض بازيكنان پرسپوليس بوده است، در اين باره گفت: فكر مي‌كنم كل تيم ما نسبت به اين وضعيت معترض بود و من هم در ميان آنها بودم. مسوولان باشگاه پس از صحبت‌هاي لازم، قول پرداخت مطالبات را دادند كه اميدوارم اين مشكل حل شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)