فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: نوع بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا را بلدم و می‌دانم چه کارهایی باید انجام دهم.

  •  
  •  
  •  

صمد مرفاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و الشباب امارات در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازی مهمی پیش رو داریم با توجه به اینکه این دیدار تک بازیست و دیدار برگشتی وجود ندارد برای پیروزی به میدان خواهیم رفت، شرایط صبا هم خوب است و می‌توانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه به عنوان بازیکن تجربه قهرمانی در آسیا دارد و به عنوان مربی هم تیمش یعنی استقلال توانسته به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، خاطر نشان کرد: من در آسیا حریفان را به خوبی می‌شناسم، بلدم در لیگ قهرمانان آسیا چه کارهایی انجام دهم، از الشباب هم شناخت کاملی داریم و برنامه ریزی خوبی انجام داده ایم.

سرمربی تیم صبای قم تصریح کرد: از مدت ها پیش این تیم را زیر نظر داشته ایم و برنامه ریزی‌های خود را انجام داده ایم، البته برای موفقیت تنها عامل برنامه ریزی کافی نیست، باید در بازی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مرفاوی در مورد مصدومیت ایمان رزاقی راد یاد آور شد: خوشبختانه آسیب دیدگی او برطرف شده و شب گذشته آمادگی بدنی او را بیشتر مورد بررسی قرار دادیم تا ببینیم او می‌‌تواند در دیدار فردا ما را کمک کند یا خیر، به هر حال باید امشب ببینیم وضعیت او چگونه خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مردم در ورزشگاه تصریح کرد: از مردم تقاضا دارم تا به ورزشگاه بیایند، ما هم اکنون تنها نماینده قم نیستیم، بلکه نماینده فوتبال ایران هستیم، امیدوارم با کمک هواداران به برد شیرینی دست یابیم و دل مردم را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)