مرجع خبری پرسپولیس : در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان با دکتر زرینه پزشک تیم گفت و گو کردیم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی باشگاه، دکتر زرینه پیرامون وضعیت محمد منصوری گفت: محمد منصوری به طور همزمان فیزیوتراپی و تمرینات بدنسازی انجام می‌دهد. با این کار تصمیم داریم در وقت صرفه جوئی کرده تا ایشان بتوانند از روز شنبه در تمرین‌های توپی شرکت کنند. دکتر زرینه وضعیت آرفی را مناسب توصیف کرده و عنوان کرد آرفی از امروز به طور کامل تمرین کرده و دیگر مشکل تنفسی ندارد.
دکتر زرینه در خصوص شایعات مختلف در خصوص مصدومیت محسن خلیلی گفت: محسن در جریان تمرین در یک حرکت سرعتی مصدوم شد. از پای محسن MRI گرفته ایم و نتیجه آن امشب مشخص می‌شود. وی تمام صحبت‌ها مبنی بر مصدومیت دوماه و یا بیشتر خلیلی را تکذیب کرده و عنوان کرد امشب میزان مصدومیتش مشخص می شود.
همچنین در پایان از دکتر زرینه در خصوص دلایل مصدومیت بازیکنان سوال کردیم که ایشان پاسخ دادند :

مصدومیت یک بازیکن به فاکتورهای زیادی وابسته است و نمی توان یک نسخه واحدی تجویز کرد ولی عمده‌ترین دلایل به عدم آمادگی جسمانی به دلیل نبود در تمرینات آغاز فصل، مناسب نبودن شرایط جسمانی در روز مصدومیت، مشکل روحی  روانی و موارد اینچنینی اشاره کرد. ولی نمی‌توان دلایل مصدومیت بازیکنان را قاطعانه به این موارد نسبت داد. به هرحال مصدومیت امری طبیعی است در فوتبال و در تیم‌های بزرگ دنیا نیز بازیکنان دچار مصدومیت و حتی مصدومیت‌های طولانی مدت می‌شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)