مرجع خبری پرسپولیس : ماماندوز حيا كن، پرسپوليسو رها كن!

كاش كار به جايي برسدكه برازنده‌ترين لباس‌ها بر تن ستارگان پرطرفدارترين تيم ايران باشد

اين عبارت مي‌توانست، ترجيع بند شعار طرفداران كلافه‌اي باشد كه احتمالا‌ بعد از يك ناكامي قابل انتظار عليه تيمشان به زبان مي‌آوردند. اين دو جمله آهنگين همچنين مي‌توانست، لطيفه‌اي براي تمدد اعصاب و لبخندي كمرنگ باشد. اما نه، اين يك بيت كاملا جديست كه تبديل به تيتر مقاله‌اي در توصيف شرايط فعلي فوتبال ايران و البته باشگاه پرسپوليس شد.
سالهاست كه اخبار مربوط به مشكلات مالي پرسپوليس چنان بر قابليت‌هاي جذاب اين باشگاه پرطرفدار سايه انداخته كه هواداران، به سالي كه با حبيب كاشاني و بدون مسائل اينچنيني گذشت، به چشم يك معجزه نگاه مي‌كنند. معجزه‌اي كه البته فقط يكبار رخ داد و سپس با بركناري كاشاني و حضور داريوش مصطفوي و سپس عباس انصاري‌فرد همه چيز به حالت عادي بازگشت. امروز پرسپوليس تيمي است كه گرچه مدير عاملش از امضاي قرارداد 13 ميليارد توماني حرف مي‌زند اما بازيكنانش با كم خريدارترين مارك پوشاك موجود در بازار به زمين مي‌روند. اين لباسي بد دوخت و بدطرح است كه ذهن را به دهه‌هاي گذشته مي‌برد. زماني كه البته مارك فعلي محلي از اعراب داشت. البته آن روزها پرسپوليس با تمام تشكيلاتش در اتوسورتمه، نمايشگاه ماشين علي پروين به زندگي ادامه مي‌داد و بازيكنان در ازاي صنار به فوتبال مشغول بودند.
نكته مهم اين است كه علي‌الظاهر، مديريت پرسپوليس با همان ذهنيت قديمي بر مصدر كار نشسته است. گناهش به گردن كسي كه عباس‌ انصاري‌فرد را از دور دست بيرون كشيد و گردوخاك فراموشي را از تنش تكاند و او را مديرعامل پرسپوليس كرد كه امربر خود باشد. نگاه به امروز حسين هدايتي نكنيد

 كه دشمن حاج عباس است. او روزي با اين رويا كه خود همه كاره پرسپوليس خواهد بود، اين مدير سابق را دوباره به كار بازگرداند. مديري كه مثل علي پروين سال‌ها پيش دوره‌اش به پايان رسيده بود
امروز كه مي‌شنويم با انتصاب علي سعيدلو به عنوان مدير سازمان، مجيد فرخ‌زادي به عنوان مدير عامل پرسپوليس انتخاب خواهد شد و حسين هدايتي به هئيت مديره باز خواهد گشت، توجه جناب رئيس را به تيتر اين مقاله جلب مي‌كنيم. كاش كار به جايي برسدكه برازنده‌ترين لباس‌ها بر تن ستارگان پرطرفدارترين تيم ايران باشد. كاش پرطرفدارترين تيم ايران مثل پرطرفدارترين تيم تركيه بتواند مربي سابق بارسلونا را به ايران بكشاند. كاش پرطرفدارترين تيم ايران يك زمين تمرين، يك ساختمان مناسب و شايد يك ورزشگاه اختصاصي داشته باشد. همه اين‌ها به شرطي است كه تفكري كه لباس‌هاي مامان‌دوز را بر تن پرسپوليس كرد براي هميشه از در خارج شود. تفكري كه البته ريشه‌اش در ذهن همان‌ آدم‌هايي است كه امروز قصد دارند در نقش قهرمان به قصه بازگردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)