پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط ما برای گل‌زنی در نیم‌فصل دوم سخت شده است.

رضا نورمحمدی پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت تهران گفت: متأسفانه تمرکز تیمی نداشتیم و خوب بازی را شروع نکردیم. همان دقیقه اول گل خوردیم اما خوشبختانه خیلی زود تیم را جمع و جور کرده و جبران کردیم.

وی ادامه داد: متأسفانه شرایط ما برای گل‌زنی سخت شده است. تمام هدفمان پیروزی در این دیدار بود خیلی هم زحمت می‌کشیم تا گل بزنیم اما موفق نمی‌شویم.

بازیکن پرسپولیس درباره وضعیت این تیم و اینکه به نظر می‌رسد دوباره پرسپولیس به شرایط گذشته بر می‌گردد،‌گفت: جایگاه پرسپولیس اینجا نیست، خیلی تلاش می‌کنیم به رده‌های بالا برسیم و اگر یکی دو پیروزی به دست آوریم چندین رده صعود خواهیم کرد. نباید در رده یازدهم باشیم و امیدوارم با پیروزی مقابل گهر و کسب سه امتیاز تغییری در جدول رده‌بندی ایجاد کنیم.

نورمحمدی درباره درگیری با آل‌نعمه گفت: موضوع خاصی نبود و در آن صحنه من کمی عصبی شدم.

نور محمدی افزود: این مساوی ها شرایط ما را روز به روز بدتر می‌کند، باید از این وضعیت خارج شویم، در ابتدای نیم فصل راحت گل می‌زدیم اما اکنون با وجود تمرینات خوب و اردوهای زیاد سخت گل می‌زنیم.

وی در مورد اینکه مگر مربیان نباید تیم را از این شرایط خارج کنند گفت: ما خواسته‌های مربیان را اجرا می‌کنیم اما در زمین کارمان سخت می‌شود شاید مشکل اعتماد به نفس داریم، باید این مشکل را حل کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)