پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در آینده لطمه این امتیازاتی که از دست می دهد را خواهد خورد.

محمد پنجعلی اظهار داشت: پرسپولیس مقابل نفت تهران 2 امتیاز دیگر از دست داد این امتیازات برای پرسپولیس خیلی مهم است و بعداً لطمه این امتیازاتی که از دست می دهد را می خورد در مجموع پرسپولیس مقابل نفت تهران خوب کار کرد اما نباید امتیاز از دست بدهد چون این امتیازات حیاتی است.

کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: پرسپولیس باید الان به کسب سهمیه آسیا فکر کند و اگر تمرکزش روی این قضیه باشد موفق می شود چون خوب بازی می کند و فقط نتیجه نمی گیرد الان باید پرسپولیس روی جام حذفی تمرکز کند تا به آسیا برسد به نظر من اگر بدشانسی نیاورند می توانند قهرمان جام حذفی شوند چون الان از همه تیم ها بهتر بازی می کند و فقط نتیجه نمی گیرد که واقعاً حیف است و باید همراه این فوتبال، نتیجه هم باشد.

پنجعلی در پایان گفت: من همچنان از یحیی گل محمدی حمایت می کنم یعنی هر مربی ایرانی که باشد از وي حمایت می کنم مربی خارجی برای ما فقط هزینه داشته و اگر غیر از این باشد، باید در سطح آسیا حرف اول را می زدیم اما در همه رده های ملی و باشگاهی حذف شدیم یعنی مربی خارجی دردی از فوتبال ما دوا نکرده و این وسط فقط دلالان پول می برند در صورتی که این پول باید خرج ساختار فوتبال ایران شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)