پرسپولیس نیوز : قائم مقام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه استقلال درخواست واگذاری مالکیت ورزشگاه شهید کشوری را دارند و پرسپولیسی ها نیز خواهان مالکیت ورزشگاه شهید شیرودی هستند.

بهروز منتقمی با اشاره به اینکه این درخواست ها در راستای خصوصی سازی این دو باشگاه صورت می گیرد، افزود: من عضو کار گروهی هستم که در مجلس در این رابطه تشکیل شده است و ما در باشگاه پرسپولیس با قدرت پیگیر ان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: طرحی که به باشگاه ارسال شده است، در خصوص طرح نظام باشگاه داری است و می خواهیم در جهت خصوصی سازی باشگاه ها قدم های صحیحی برداریم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس، گفت: این باشگاه و استقلال نیز تا سال 93 برای خصوصی سازی زمان دارند. در حال حاضر هر دو باشگاه زیان ده هستند و هر زمان که درآمدزا باشیم می توانیم خصوصی شویم.

وی در رابطه با درخواست باشگاه استقلال برای واگذاری ورزشگاه شهید کشوری به این باشگاه، خاطرنشان کرد: این مساله به شکلی که مطرح شده است صحت ندارد و در حال حاضر ورزشگاه درفشی فر به پرسپولیس و مرغوبکار به استقلال واگذار شده است.

وی تاکید کرد: ورزشگاه کشوری به استقلال واگذار نشده است، بلکه در جلسه ای که من به همراه فتح الله زاده در نهاد ریاست جمهوری داشتیم درخواست کردیم درفشی فر و مرغوبکار از ما گرفته شود و به جای آنها کشوری به استقلال و شیرودی به پرسپولیس اهدا شود. این مساله درحال بررسی است و کمک زیادی به این دو تیم در روند خصوصی شدن سرخابی ها خواهد کرد.

منتقمی با بیان اینکه تاکنون در خصوص مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با وی هیچ صحبتی نشده است و رویانیان در همین سمت به کار خود ادامه خواهد داد، ادامه داد: رویانیان مدتی قبل استعفا داد که هیات مدیره با درخواست او مخالفت نمود.

قائم مقام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بازنشستگی رویانیان در ماه های آینده اظهار بی اطلاعی کرد.

وی در خصوص زمان معرفی جانشین مهدی تاج در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: تاج با توجه به حضورش در سازمان لیگ فوتبال از هیات مدیره ما جدا شده و برای انتخاب جانشین وی باید منتظر تصمیم وزارت ورزش و جوانان در این رابطه باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)