مدافع رئال مادرید معتقد است که یک اشتباه در بازی مقابل منچستریونایتد به قیمت حذف این تیم از لیگ قهرمانان تمام خواهد شد.

  •  
  •  
  •  

سرخیو راموس در گفت‌ و‌گو با گاردین در خصوص لیگ قهرمانان اروپا، رونی، فان‌پرسی و لیگ برتر صحبت کرد.

وی با اشاره به آرزوی هواداران برای کسب دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اظهار داشت: زمان زیادی گذشته است و اکنون همه فریاد می‌زنند «امسال دهمین، دهمین، دهمین…». مطمئنا ما هم همین احساس را داریم؛ اما می‌دانیم که این کار چه قدر سخت است؛ یک اشتباه به قیمت حذف‌مان تمام می‌شود. اشتیاق فراوانی داریم و فینال در ومبلی بزرگترین آروزی ما است.

راموس ادامه داد: فان‌پرسی در وضعیت بسیار بسیار خوبی قرار دارد. سال‌ها بود او را به این خوبی ندیده بودیم. او سرعتی است؛ شوت‌های خوبی دارد و تیم ما را اذیت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: رونی بازیکنی متفاوت و سخت‌کوش است. او از رقابت‌های فیزیکی لذت می‌برد. ترجیح می‌دهم صادق باشم. رقابت میان مدافعان و مهاجمان حریف را دوست دارم؛ اما تحرک رونی کار را مشکل می‌کند و شما همیشه نمی‌دانید که برای تحت فشار قراردادن او باید تا کجا پیش بروید.

مدافع تیم ملی اسپانیا افزود: اما تنها این دو بازیکن نیستند؛ همه تیم قوی است. چیچاریتو نیم ساعت وارد زمین می‌شود و 2 تا 3 گل می‌زند و این اتفاقی نیست.

راموس تأکید کرد: از اینکه با منچستر بازی می‌کنیم، خوشحالم. آنها از لحاظ ارزش‌ها و تاریخچه در لیگ برتر مثل رئال مادرید در لالیگا هستند. آنچه آنها همیشه ارائه می‌دهند، فلسفه‌ای که انتقال می‌دهند، ایده‌آل‌هایی که به بازیکنانشان القا می‌کنند همه مشابه رئال است.

وی اضافه کرد: بازی‌های کمی بازخوردهای این مسابقه را دارند و من ترجیح می‌دهم که با آنها بازی کنم تا تیمی که چندان بزرگ نباشد؛ اما در مسابقه شما را غافلگیر می‌کند. علاوه بر این من فوتبال انگلیس را دوست دارم.

مدافع میانی قوهای سپید تأکید کرد: زمان‌هایی بوده که از تیم‌های مختلف انگلیسی و ایتالیایی پیشنهاد داشته‌ام؛ اما پدرم یک بار به من گفت: اگر خواستی تیمی را ترک کنی، زمانی این کار را انجام بده که سرت بالا باشد نه زمانی که کارها بد پیش می‌رود. رویای من ادامه بازی در رئال مادرید است، اما انگلیس هم جذاب است. دوستانم که در لیگ برتر بازی می‌کنند همیشه با هیجان زیادی درباره آن صحبت می‌کنند و این تجربه جدیدی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)