نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: فردا با حضور مسئولان فدراسیون جلسه‌ای در مورد هجمه به داوری برگزار خواهیم کرد.

  •  
  •  
  •  

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، هادی آیت‌الهی گفت: داوران از ارکان برگزاری بازی فوتبال هستند و بدون آنها فوتبال نمی‌تواند انجام شود و نقش بسیار مهم و تعیین کننده در فوتبال دارند. جامعه داوری ، جامعه زحمت کشی هستند که با کمترین چشم‌داشت فعالیت می‌کنند و برای اعتلای جامعه داوری تلاش می کنند.

آیت اللهی در ادامه گفت: با توجه به رقابت‌های حساس لیگ برتر و لیگ یک در روزهای آینده، داوران نقش ویژه و به سزایی دارند و با قضاوت‌هایشان سرنوشت تیم‌ها را رقم خواهند زد و با توجه به  شرایطی که امسال تیم‌های سقوط کننده دارند کار به مراتب سخت‌تر است. همچنین در بالای جدول هم رقابت تنگاتنگی وجود دارد و این کار داوران را سخت‌تر می‌کند. امیدواریم که مثل سال‌های گذشته، هفته‌های پایانی لیگ‌ها به خوبی برگزار شود و داوران با قضاوت خوب از آنها سربلند بیرون آیند.

نایب رئیس اول فدراسیون در واکنش به هجمه‌های که قبل و بعد از بازی به داوران می‌شود گفت: متاسفانه شاهد هجمه‌ها و حملاتی به جامعه داوری هستیم و در بسیاری از موارد این حملات بی‌مورد است. در این زمینه قرار است فردا جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون، دبیرکل، رئیس کمیته داوران، رئیس دپارتمان داوری، رئیس کمیته انضباطی و سرپرست سازمان لیگ و رئیس سازمان لیگ آزادگان برگزار کنیم تا به این موارد به صورت جدی رسیدگی شود و تصمیم گیری‌های لازم در این باره صورت پذیرد.

وی در پایان برگزاری کلاس توجیهی داوران و کمک داوران را مناسب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که داوران با بررسی‌های اشتباهات‌شان در بازی‌های گذشته، در دیدارهای آینده لیگ برتر و یک مرتکب اشتباه نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)