محمد برو خونه یک بالش بردار و استراحت کن تا دستت خوب شه. من به تو اطمینان کامل دارم و قبولت دارم اما وقتی رفت، پرسپولیس که من تو نداری هاش بودم من رو کنار گذاشت

از روزهایی که علیرضا محمد در راه آهن طول زمین را می رفت و برمی گشت خیلی گذشته. خیلی به اتدازه دوران حضور او در پرسپولیس است. تیمی که آرزوهای علیرضا را برآورده نکرد.
 شرایط تیم؟
 ما الان دچار یک روندی شدیم که خیلی خوب بازی میکنیم اما متاسفانه نتیجه نمیگیریم… بازی با فولاد هم گل زدیم و بعد از اون چند تا موقعیت خوب داشتیم اما به گل نرسیدیم و بعدش هم که ۱۰ نفره شدیم و بازی رو باختیم.
ذوب آهن تو لیگ میمونه؟
۱۰۰درصد
اما شما کاندید سقوط هستید؟
بله قبول دارم اما خودمون رو بالا می کشیم انتخاب اشتباه؟ انتخاب گهر درست نبود اما چاره ای نداشتم من داشتم بیرون میموندم.
 پرسپولیس؟
 من جز ۵نفر اصلی بودم که آقا دنیزلی لیست داده بود با من تمدید کنند اما وقتی ایشون رفتند من رو دور زدند . من حتی با سعید شیرینی قرار داد بسته بودم و پیشنهاد هام رو رد کرده بودم حتی آقای رویانیان گفت برو دستت رو عمل کن واجب تره قراردادت رو تنظیم میکنیم بیا ببند…ختی مترجم آقا مصطفی ۳،۴ بار تماس گرفتند که وایسا آقا دنیزلی خودش میاد قراردادت رو می بنده من چه طوری میتونستم برم مس یا ملوان یا تیمهای دیگه..
 یک روز هم برای دستم فیزیو تراپی بودم که محمد قاضی هم اونجا بود . مترجم آقای دنیزلی زنگ زد و گفت دنیزلی داره میاد و تو با مایی خیالت راحت. حتی من گذاشتم گوشی رو دم گوش قاضی و اون هم شنید و خیالم راحت شد که آقای دنیزلی میاد. اما یکباره همه چیز خراب شد و منم دستم رو عمل کرده بودم و تیمی ریسک نمیکرد من رو بگیره چون مصدو بودم . شما ببینید رضا نوروزی آقای گل لیگ بود اما فولاد باهاش تمدید نکرد ، منم مجبور شدم به گهر برم اون هم به خاطر تار تار رفتم چون رفیقم بود واگرنه نمی رفتم.
 دنیزلی؟
 من رو دوست داشت و به من اعتقاد عجیبی داشت یک روز در هتل اوین به من در حضور آقای شیرینی گفت محمد برو خونه یک بالش بردار و استراحت کن تا دستت خوب شه. من به تو اطمینان کامل دارم و قبولت دارم اما وقتی رفت ، پرسپولیس که من تو نداری هاش بودم من رو کنار گذاشت
فرهادکاظمی؟
آقا فرهاد مربی فنی و با معرفتی است.تغغیر ذوب آهن از زمان حضور او محسوس است. باید قدرش را بدانیم.

آینده؟

شما اگر بازی های من رو دیده باشید روند خیلی خوبی داشتم و دوباره به اوج میرسم.
 حرف آخر؟
از شما ممنونم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه بگیریم با ذوب آهن و در لیگ بمونیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)