پرسپولیس نیوز :  دارنده نشان برنز المپیک لندن معتقد است، در جام جهانی مهم پیروزی تیم ملی است نه نفر اول یا دوم بودن.

کمیل قاسمی اظهار کرد: با توجه به این که مسابقات جام جهانی به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود، تمام هدف ما این است که در تهران و جلوی چشم هوادارانمان قهرمان شویم، بنابراین نفر اول یا دوم بودن مهم نیست.

البته این رقابت‌ها از این جهت برای من اهمیت دارد که برایم یک محک جدی است، چرا که پس از المپیک در مسابقات بین‌المللی شرکت نکردم بنابراین با سرشاخ شدن با حریفانم متوجه می‌شود در چه سطحی قرار دارم.

قاسمی درباره تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی نیز بیان کرد: گرجستان، روسیه، ترکیه، آذربایجان و آمریکا حریفان قدرتمندی هستند که فکر میکنم تیم خوبی بیاورند، البته اگر کشتی‌گیران المپیکی هم حضور داشته باشند، رقابت‌ها سخت‌تر می‌شود و امیدوارم همانند مسابقات باکوی آذربایجان و البته با حمایت و تشویق تماشاگران،‌ کشتی‌های خوبی بگیریم و قهرمانی را از آن خود کنیم.

آزاد کار وزن 120 کیلوگرم تیم ملی با بیان این که پس از المپیک شرایط و امکانات در کشتی تغییری نداشته، تصریح کرد: پس از المپیک باید رسیدگی بیشتر و امکانات بهتر می‌شد، اما این طور نبوده و انتظارات را برآورده نشده و ما با همین کمبود امکانات و نبودن‌ها تمرین می‌کنیم، بنابراین تنها امیدوارم مسئولان رسیدگی کنند و در این مورد حرف دیگری نمی‌توان زد.

کشتی‌گیر تیم پرسپولیس جویبار در پایان با اشاره به باقی ماندن درصدی از مبلغ قراردادش ، گفت: متاسفانه هنوز حدود 40 درصد از مبلغ قراردادم با باشگاه پرسپولیس جویبار باقی مانده که گفته اند تسویه می‌کنیم، ان‌شاءالله که زودتر این کار را انجام دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)