پرسپولیس نیوز : تساوی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان باعث شد تا یحیی گل محمدی از شاگردانش انتقاد کند.

این در حالی است که پرسپولیسی ها بابت نتایج اخیر تحت فشار هستند و هنوز از رده های پایین جدول فاصله نگرفته اند. سید جلال حسینی مدافع ملی پوش پرسپولیس امیدوار است که با پیروزی مقابل گهر شرایط تا حدودی تغییر کند و پرسپولیس دوباره روی نوار برد قرار بگیرد.

حتما می دانی که گل محمدی گفته بود از بازیکنان پرسپولیس دلخور است. در این خصوص چه صحبتی داری؟
به هر حال آقا یحیی سرمربی تیم است و از شاگردانش توقع دارد، ما هم قبول می کنیم که زیاد خوب بازی نکردیم و توقعات گل محمدی برآورده نشد.

حتی رویانیان هم گفته که در صورت ادامه تساوی ها جریمه می شوید؟
ما که دوست نداریم مساوی کنیم و در همه بازی ها برای برد به میدان می رویم ولی این مساوی های اخیر مقابل تیم های ضعیف نبود.

قبول داری بازیکنان پرسپولیس در لیگ برتر انگیزه ندارند؟
هنوز 10 بازی مانده و قبول ندارم که در لیگ بی انگیزه هستیم. در ضمن آبروی پرسپولیس برای ما مهم است و هنوز شانس داریم به رده های بالای جدول برسیم. مطمئن باشید مقابل گهر یک بازی خوب انجام می دهیم و می خواهیم گهر را ببریم تا آقا یحیی خوشحال شود.

فکر می کنی در جام حذفی قهرمان شوید تا این ناکامی ها تا حدودی جبران شود؟
راهی جز قهرمانی حذفی نداریم ولی نمی توان در مورد قهرمانی حذفی قول دارد چون هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و تیم های دیگر هم برای خودشان شانس قائل هستند.

در مورد تیم ملی صحبت کن. فکر می کنی با برد مقابل لبنان نگاه ها به تیم ملی عوض شود؟
صددرصد همین طور است. برای ما رضایت مردم اهمیت زیادی دارد و همیشه دوست داریم طوری بازی کنیم و طوری نتیجه بگیریم که آنها را خوشحال کنیم. وقتی هواداران به استادیوم می آیند روحیه ما بالا می رود و روی بازی تیم حریف هم تاثیر می گذارد. ما در آینده به حمایت آنها احتیاج داریم و امیدوارم با صعود به جام جهانی مردم را خوشحال کنیم.

فکر می کنی به جام جهانی برویم؟
همدلی و یکدلی کاری می‌کنند تا کارهای غیر ممکن برای فوتبال ما ممکن شود. ما در ماه‌های دیگر برای رفتن به جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا کار سختی داریم اما اگر همه با هم در یک عزم ملی پشت همدیگر باشیم کارهای غیرممکن هم ممکن می شود چون پتانسیل فوتبال ما این است که در جام‌جهانی برزیل حضور داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)