سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: با فرهنگ‌ترین تماشاگران را داریم و به خاطر آنها نمی‌خواهیم که با هر روشی پیروز شویم.

  •  
  •  
  •  

محمد مایلی کهن امروز (سه شنبه) در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس تهران گفت: با توجه به جایگاه گهر دورود در لیگ برتر، تیم ما بیشتر از پرسپولیس به کسب سه امتیاز این دیدار نیاز دارد. حضور تیم پرسپولیس در رقابت های جام حدفی شانس این تیم برای آسیایی شدن را افزایش داده است اما ما برای آسیایی شدن شانس دیگری نداریم. با تمام توان برای پیروزی در مقابل تیم پرسپولیس تلاش خواهیم کرد.

 

وی  در مورد برگزاری دیدارهای رفت و برگشت تیم های گهردورود و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، تهران را مانعی برای پیروزی تمیش نداست و گفت: ما به دنبال بهانه تراشی برای شکست نیستیم، به همین دلیلی توجهی به شرایط میزبانی نخواهیم داشت. از آن مربیانی نیستم که اگر در پرسپولیس بودم از اینکه هر دو بازی رفت و برگشت در آزادی برگزار می‌شد خوشحال شوم. البته در بازی رفت من در تیم گهر نبودم و اکنون هم پرسپولیس میزبان است.

وی ساشا کلونیجا را تنها مصدوم و خرسندیان را تنها محروم تیمش مقابل پرسپولیس اعلام کرد.

 

وی در رابطه با عدم اعتراض خود به روند داوری و بازی های لیگ برتر فوتبال گفت: تیم ما از تماشاگران با شخصیتی برخوردار است، از این رو به احترام آنها وارد حاشیه نمی شویم. به خاطر این تماشاگران که مهد فرهنگ فوتبال ما هستند نمی‌خواهم با هر روشی پیروز شوم. حرف شما را قبول دارم که با اعتراض‌ها برخورد نمی‌شود اما تیم ما با وجود اینکه در برخی دیدارها از اشتباه‌های داوری ضربه دید، اعتراضی نکرد.

 

دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بین تیم های گهر دورود و پرسپولیس فردا (چهارشنبه) برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)