مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اختلاف مالی این باشگاه با علی دایی گفت: این موضوع حل می‌شود اما آنهایی که با دایی قرار شفاهی گذاشتند، جوابگو باشند.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با تسنیم ، در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس، شکایت علی دایی، و … صحبت‌های زیر را انجام داد.

* در مورد جلسه‌ای که با یحیی گل‌محمدی داشتید صحبت می‌کنید؟

– جلسه خوبی بود و قرار شد کمیته فنی تشکیل جلسه بدهد و نظراتش را در مورد عملکرد فنی پرسپولیس اعلام کند. قرار بر این شد که از این به بعد تمام پرداخت‌ها، پاداش‌ها و جریمه‌ها با نظر مستقیم گل‌محمدی انجام شود. از این به بعد هر بازیکنی نسبت به عملکرد فنی و اخلاقی که دارد پول می‌گیرد.

* از عملکرد بازیکنان ناراحت هستید؟

– بله ناراحتم و حق دارم که ناراحت باشم. من از طرف هواداران پرسپولیس باید نگران وضعیت تیم باشم. باید هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی باشیم و اصلا تعارف نداریم. موضوع، نگرانی من نیست، نگرانی هواداران است. من هم به عنوان کوچکترین عضو پرسپولیس و خادم هواداران هر کاری برای موفقیت پرسپولیس لازم باشد انجام می‌دهم.

* فکر می‌کنید این ارتباط با هواداران دوطرفه است؟

– من در این مورد چیزی نمی‌توانم بگویم، فقط افتخار می‌کنم که نوکر هواداران پرسپولیس هستم. از آنها می‌خواهم مطمئن باشند تا زمانی که هستم هر روز پیام‌هایشان را می‌خوانم. دغدغه آنها دغدغه من هم است و البته بزرگترین دغدغه من این است که نگرانی هواداران کم شود.

* با اینکه پرسپولیس این فصل از همه لحاظ در شرایط خوبی قرار داشته چرا هنوز در جدول رتبه خوبی ندارد؟

– این تیم به باختن عادت کرده و هنوز شخصیت قهرمانی پیدا نکرده و ضربه سال‌های گذشته را می‌خورد. برای درست کردن پرسپولیس به وقت نیاز داریم و یکباره نمی‌شود تیم را درست کرد. پرسپولیس 4،5 باخت پشت سر هم می‌آورد و بعد 2 برد پیاپی. این وضعیت سینوسی نشان می‌دهد که برای درست شدن نیاز به زمان است. قطعا از فصل آینده اینطور نتیجه نخواهیم گرفت. باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که سال‌های سال در اوج باشیم.

* نگفتید چرا پرسپولیس خوب نتیجه نگرفته است؟

– فکر می‌کنم 2،3 باخت اول فصل کار ما را بسیار مشکل کرد. چند مساوی اخیر هم مزید بر علت شده تا در رتبه یازدهم باشیم. اگر امتیازات این بازی‌ها را کامل می‌گرفتیم الان 41 امتیازی و جزء صدرنشینان بودیم. می‌بینید که به همین سادگی سرنوشت ما عوض شد.

* به نظر شما پرسپولیس چه زمانی شخصیت قهرمانی پیدا می‌کند؟

– برای احیا کردن پرسپولیس زمان می‌خواهیم. وقتی من آمدم وضعیت پرسپولیس زیر صفر بود و برای درست کردن یک پرسپولیس مدعی در ایران و آسیا به 5 سال زمان نیاز داریم. یعنی 5 سال جدیت و مدیریت مداوم و مستمر.

* یکی از بحث‌های این روزها مربوط به شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس می‌شود…

– در این مورد صحبت خاصی ندارم اما آنهایی که با آقای دایی قرار شفاهی گذاشته بودند باید جوابگو باشند. دایی هم مثل بقیه طلبکاران باشگاه پرسپولیس است که همگی برای زمان قبل از حضور من بوده است. در حال بررسی هستیم و حتما طلب دایی را پرداخت می‌کنیم.

* قضیه آشتی‌کنان نافرجام شما و دایی چه بود؟

– به شرافت زورخانه و مرام پهلوانی، من اصلا خبر نداشتم که قرار است چنین مراسمی برگزار شود. ضمن اینکه من با کسی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم. قهر کردن کار آدم‌های بزرگ نیست. با دایی اختلاف حسابی داریم ولی مسئله قهر مطرح نیست. من، ایشان و مخالفانم را دوست دارم و به آنها درود می‌فرستم.

* ظاهرا اختلاف مالی باشگاه پرسپولیس و علی دایی باعث شده این مربی بعد از حدود 2 سال با حبیب کاشانی آشتی کند.

– من کاری به این مسائل ندارم اما کاشانی باید پول دایی را می‌داد. دایی از کاشانی طلبکار بود. پرسپولیس از 20 سال پیش حدود 18 میلیارد بدهی دارد که یکی از طلبکارانش هم علی دایی است هر چند طلب او مربوط به زمان مدیریت گذشته بوده است. هر چه هست من نمی‌توانم برای پرداخت پول به کسی قول شفاهی بدهم.

* پرسپولیس فردا باید مقابل گهر قرار بگیرد که برای شما خیلی ماجراها داشته، در این باره چه نظری دارید؟

– من با تمام وجود به گهر و سرمربی آن آقای مایلی‌کهن احترام می‌گذارم و امیدوارم بازی خوبی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)