پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: در نیم فصل دوم تیم های ته جدولی به راحتی امتیاز از دست نخواهند داد و قطعا کار برای پرسپولیس سخت خواهد بود، ولی پرسپولیس برای فرار از مساوی ها به این برد نیاز دارد.

پایان رأفت گفت: در نیم فصل دوم تیم ها به راحتی امتیاز از دست نخواهند داد مخصوصا تیم های پایین جدولی تمام تلاش خود را برای فرار از سقوط خواهند کرد و با جان و دل بازی می کنند و در بازی فردا با گهر کار برای پرسپولیس بسیار سخت است زیرا بازیکنان گهر درود انگیزه زیادی خواهند داشت.

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس پس از رفتن ژوزه و نشستن گل محمدی بر روی نیمکت بسیار خوب شروع کرد اما رفته رفته باز به سمت بازی های قبل خود رفت و هنوز هم آن پرسپولیس آماده و سرحال نیست.

وی افزود: در فوتبال ایران سبک بازی بازیکنان به هم نزدیک است و بازیکنان باید تلاش خود را بکنند و دوندگی در بازی را افزایش دهند.

رأفت در خصوص علت ضعیف بودن بازی های پرسپولیس گفت: تیمی که از ابتدای فصل خوب شروع نکرد آمادگی و هماهنگی لازم را نداشته باشد تا پایان فصل با مشکل روبرو خواهد شد، پرسپولیس بازیکنان بزرگی مثل کریمی را داشته است که متأسفانه دچار مصدومیت شده و حضور او در ترکیب پرسپولیس باعث خلاقیت و جذابیت بازی می شود و نبود او از کیفیت بازی کاسته است و مصدومیت های بازیکنان دیگر نیز یکی از بدشانسی های دیگر این تیم در طول فصل بود.

وی در آخر بیان کرد: پرسپولیس نیاز مبرمی به این 3 امتیاز دارد تا از تکرار مساوی ها فرار کند و حداقل بتوانند هواداران را راضی نگه دارند و از حجم انتقادات بکاهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)