پرسپولیس نیوز :پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل محمدی سرمربی پرسپولیس باید ناهماهنگی بین بازیکنان تیمش را با درایتش برطرف کند تا نتیجه لازم را مقابل گهر درود به دست آورند.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: براین اساس پرسپولیس باید یک فوتبال تهاجمی مبتنی بر توان بالای مهاجمانش مقابل گهر درود ارائه دهد تا نتیجه لازم را بگیرد.

گهر درباره وضعیت تیم فوتبال گهر درود لرستان اظهار داشت: از زمانی که مایلی کهن تیم گهر درود را برعهده گرفته نظم و انضباط این تیم بهتر شده است گهر در زمین خودش با ارائه بازی روان و حمایت تماشاگرانش نتایج خوبی به دست آورده است.

وی درباره راهکار پرسپولیس برای غلبه بر تیم فوتبال گهر درود لرستان گفت: پرسپولیس باید بازی هجومی را در دستور کارش قرار دهد بازیکنان جناح راست و چپ پرسپولیس باید مهارت دریبل زنی داشته باشند تا با عبور از پشت دفاع حریف و ارسال سانت های زمینی برای مهاجمان تیمشان موقعیت گلزنی ایجاد کنند.

وی درباره تساوی های پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: تیم پرسپولیس فوتبال هجومی ارائه می دهد اما در زدن ضربه آخر دچار مشکل است سرخپوشان در خط حمله کم خطر هستند، گل محمدی در تمرینات باید روی ضربات آخر بیشتر با مهاجمانش کار کند.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس علاوه بر ارائه بازی روان بتواند نتیجه لازم هم مقابل حریفانش هم به دست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)