پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان بازی دربی است.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شاگردان فرامرز سلطانی هنوز هم افسوس فرصت‌هایی را می‌خورند که در بازی رفت برابر تیم نونهالان استقلال از دست دادند و حالا در صدد جبران آن تساوی هستند.

تیم نونهالان پرسپولیس که تا اینجا با 81 گل زده در مقابل 21 گل خورده در 24 بازی، دومین خط حمله برتر رقابت‌ها را در اختیار دارند، آقای گل مسابقات شهاب رشنو را در ترکیب خود می‌بینند.

تیم نونهالان پرسپولیس برای این بازی حمید بخششی را در حالی در اختیار ندارد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با وجود حساسیت این بازی هنوز به اعتراض پرسپولیس نسبت به این حکم هیات فوتبال رسیدگی نکرده است.

فرامرز سلطانی سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس در اینباره گفت: وقتی پرونده در هیات فوتبال تهران بود به آنها اطلاع داده بودیم که طول می‌کشد تا ثبت احوال مدارک مورد نظر را تحویل ما بدهد اما حکم صادر شده و حالا هم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز جواب اعتراض ما را نداده است. با این وجود، بدون آنکه نسبت به پیروزی خودمان تردید داشته باشیم، وارد این بازی می‌شویم. در حال حاضر نیز با یک بازی عقب افتاده یک امتیاز کمتر از استقلال داریم. بازی عقب افتاده ما هم مقابل تیم ذوب آهن است که همین دو هفته قبل با 8 گل برابر آنها به پیروزی رسیدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)