پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار گرفتن در رتبه ششمی روحیه بازیکنان را بهتر خواهد کرد.

امیرحسین فشنگچی پس از پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس مقابل گهر عنوان کرد: دورودی‌ها در ضد حمله توانستند به 2 گل برسند اما خوشبختانه پس از آن توانستیم به بازی بگردیم و پیروز این میدان شویم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس باید گهر را شکست می‌داد، خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها را باید شکست دهیم استرسی که به بازیکنان غلبه کرده بود باعث شده بود تا نتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

فشنگچی افزود: هم‌اکنون از انتهای جدول فاصله گرفتیم و کمی از استرس‌مان کم شده است تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل جزو چهار پنج تیم اول باشیم.

محمد نوری دیگر بازیکن پرسپولیس درباره برد تیمش گفت: 5 دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم و گل دریافت کردیم اما خوشبختانه پس از آن توانستیم پیروز میدان شویم ما در نیمه اول هم موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون به رده ششم جدول صعود کردیم و روحیه بازیکنان نیز بهتر شده است. قرار گرفتن در رده ششم روحیه‌ایی بهتر نسبت به رده یازدهم دارد و تلاش می‌کنیم تا در آینده نیز نتایج بهتری بگیریم.

 **

غلامرضا رضایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر دیدار تیمش برابر گهر گفت: بازی خوبی بود و ما می‌دانستیم که گهر با تمام وجود در این دیدار حاضر می‌شود. به همین علت بسیار دیدار سختی را در پیش رو داشتیم. متاسفانه چندین موقعیت را از دست دادیم که شاید دلیل اصلی آن استرس تیم ما برای برد در این دیدار بود چرا که ما از ابتدای این دیدار به فکر برد بودیم و همین باعث شد تا به آن شکل موفق نباشیم و باید در آینده از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. با این حال خدا را شکر که سه امتیاز را کسب کردیم.

مهاجم پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش از داوری سود برده گفت: می‌گویند داوری بازی را برای ما درآورده در حالی که گل دوم ما حداقل یک متر در دروازه بود و گل سوم هم یک شوت از راه دور بود. چگونه داوری این بازی را برای ما درآورده. با این حال من هم اعتقاد دارم داوری در این دیدار ضعیف بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)